• Hallo SjuulMusic,

    Je hebt toestemming om met je themawedstrijd (wie is de mol) te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Castalia


    Dat betekent dat ik mijn wedstrijd mag gaan beginnen! Hieronder staan de regels. Meld je allemaal aan, want vol = vol!

    De regels
    1. Ik ben op zoek naar 20 deelnemers. Zodra er 20 zijn aangemeld en toestemming hebben gekregen, is de inschrijving gesloten.
    2. Per één of twee weken, krijg je een opdracht. Het hangt af van de grote van de opdracht of je er één of twee weken voor krijgt.
    3. Bereid je erop voor dat je soms ook opdrachten moet maken in een team. De ene keer word je ingedeeld en de andere keer word er vanuit gegaan dat je zelf je team samenstelt.
    4. Als je eenmaal ingegeschreven bent en je wilt er toch uitstappen, kan dat alleen als je een 'vervanger' hebt gevonden. Dat is iemand die in jouw plaats meedoet onder zijn eigen naam.
    5. Als je je inschrijft zet je dat in een reactie onderaan het topic. Je zet erin dat je meedoet en je geeft voor jezelf een 'schuilnaam' en een 'specialiteit'op.
    6. Voor vragen mag je me altijd een bericht sturen. Gelieve geen bericht hier achter te laten, dan lees ik hem minder snel.
    7. Ik zoek twee juryleden. Iedereen mag zich aanmelden en de orignineelste reactie in dit topic van een jurylid, zal het ook daadwerkelijk worden!
    8. De mol word aangewezen door mij en mijn twee juryleden. De mol is degene die zoveel mogelijk (op een subtiele manier) de opdrachten probeert te saboteren.


    In de loop van de wedstrijd verschijnen er meer regels en dingen waar je op moet letten. Bij 10 deelnemers verschijnt de eerste opdracht in dit topic.


    Mijn deelnemers
    1. Sjenkie {Silver, Specialiteit: achter geheimen komen.}
    2. Persefoneia {Fox, Specialiteit: raadsels oplossen.}
    3. Taraluis {Purplegirl, Specialiteit: dingen ontrafelen.}
    4. Failhare {Christal, Specialiteit: personen achterhalen.}
    5. Matched{JJ, Specialiteit: Mensen aanvoelen, doorgronden.}
    6. LetMeBe {Little, Specialiteit: goed kunnen observeren.}
    7. SecretRose {Melody, Specialiteit: ware emoties verbergen.}
    8. Sleutelbloem {Rue, Specialiteit: logisch nadenken.}
    9. Mutant {Mutant, Specialiteit: ......... }
    10. Captivity {Sunshine, Specialiteit: oplossingen zoeken.}
    11. Deep{Anymous, Specialiteit: stiekem doen}
    12. LuckyOne{Moon, Specialiteit: observeren}
    13. Dusk{Night, Specialiteit: sporen uitwissen}
    14. Crusher{Soul, Specialiteit: misleiding}
    15. Sanity{Muziki, Specialiteit: dingen achterhalen}
    16. Togepie(Ruby, Specialiteit: toneel spelen)


    De inschrijving is gesloten!



    Mijn 2 juryleden
    1.Incubus
    2.Oppugno


    Beste deelnemers,
    Ik heb een story geopend waarin je alle informatie over de wedstrijd kan vinden. De nieuwe opdrachten verschijnen, de uitslagen worden erin vermeld en er worden verslagen ten toon gesteld van de afvallers. De link vind je hieronder. Houd de story goed in de gaten om op de hoogte te blijven. Dit topic is tenslotte alleen voor de inschrijving en de deelnemerslijst.
    - http://www.quizlet.nl/stories/56067/wie-is-de-mol--themawedstrijd/
    De eerste opdracht staat inmiddels online in de story en de uitleg staat erbij. Neem een abo om op de hoogte te blijven!



    DE WEDSTRIJD IS ABRUPT AFGELOPEN. LEES DE STORY VOOR MEER INFO!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:54 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ik ben fan van wie is de mol [: Maar wat voor opdrachten krijgen we? En hoe doe je dat met de vakantie?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    @ Endure
    Dat is een hele goede vraag. Ik denk dat ik nu de inschrijving houd. Zodra de vakantie over is, gaat de wedstrijd van start. Het worden opdrachten, zoveel mogelijk geïnspireerd op de serie. Meer kan ik er nog niet over zeggen, sorry.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ben ik de enige die geen idee heeft wat 'wie is de mol' is?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik doe mee!
    Schuilnaam: Silver
    Wat voor specialiteit moet je opgeven?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MaakGeloof, je staat ingeschreven! Ik heb Castalia gemaild om te vragen of we na de vakantie mogen beginnen, dat leek me wat handiger! Je specialiteit moet iets zijn waar je goed in bent ;)


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Pyro schreef:
    Ben ik de enige die geen idee heeft wat 'wie is de mol' is?

    Google?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    JuryJuryJury..

    SjuulMusic schreef:
    (...)
    Google?


    Heb ik gedaan (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SjuulMusic schreef:
    MaakGeloof, je staat ingeschreven! Ik heb Castalia gemaild om te vragen of we na de vakantie mogen beginnen, dat leek me wat handiger! Je specialiteit moet iets zijn waar je goed in bent ;)

    Maak daar maar 'achter geheimen komen' van.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik doe meee? :3

    Oeh.. ik wil meedoen!(krul)
    Schuilnaam: Fox
    Specialiteit: raadsels oplossen


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jury =) Je krijgt een koekje als je mij kiest (A)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oeh leuk
    Ikke wil meedoen :D
    Schuilnaam: Purplegirl
    Specialiteit: Vergezochte dingen achter vanalles ontdekken :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil wel meedoen..
    Als het toch na de zomer beginnt kan da wel...
    Want dan is mijn moeder toch al wel uit het ziekenhuis.
    uhhmmm
    ik doe mee!
    ookal snap ik het niet helemaal.


    schuilnaamm: Christal
    specialiteit: personen achterhalen


    Where words fail, music speaks

    ik wil wel jury zijn...


    The greatest thing you'll ever learn is just to love. And be loved in return