• Hallo SjuulMusic,

    Je hebt toestemming om met je themawedstrijd (wie is de mol) te beginnen. Je hebt één week de tijd om het topic te openen.

    groetjes Castalia


    Dat betekent dat ik mijn wedstrijd mag gaan beginnen! Hieronder staan de regels. Meld je allemaal aan, want vol = vol!

    De regels
    1. Ik ben op zoek naar 20 deelnemers. Zodra er 20 zijn aangemeld en toestemming hebben gekregen, is de inschrijving gesloten.
    2. Per één of twee weken, krijg je een opdracht. Het hangt af van de grote van de opdracht of je er één of twee weken voor krijgt.
    3. Bereid je erop voor dat je soms ook opdrachten moet maken in een team. De ene keer word je ingedeeld en de andere keer word er vanuit gegaan dat je zelf je team samenstelt.
    4. Als je eenmaal ingegeschreven bent en je wilt er toch uitstappen, kan dat alleen als je een 'vervanger' hebt gevonden. Dat is iemand die in jouw plaats meedoet onder zijn eigen naam.
    5. Als je je inschrijft zet je dat in een reactie onderaan het topic. Je zet erin dat je meedoet en je geeft voor jezelf een 'schuilnaam' en een 'specialiteit'op.
    6. Voor vragen mag je me altijd een bericht sturen. Gelieve geen bericht hier achter te laten, dan lees ik hem minder snel.
    7. Ik zoek twee juryleden. Iedereen mag zich aanmelden en de orignineelste reactie in dit topic van een jurylid, zal het ook daadwerkelijk worden!
    8. De mol word aangewezen door mij en mijn twee juryleden. De mol is degene die zoveel mogelijk (op een subtiele manier) de opdrachten probeert te saboteren.


    In de loop van de wedstrijd verschijnen er meer regels en dingen waar je op moet letten. Bij 10 deelnemers verschijnt de eerste opdracht in dit topic.


    Mijn deelnemers
    1. Sjenkie {Silver, Specialiteit: achter geheimen komen.}
    2. Persefoneia {Fox, Specialiteit: raadsels oplossen.}
    3. Taraluis {Purplegirl, Specialiteit: dingen ontrafelen.}
    4. Failhare {Christal, Specialiteit: personen achterhalen.}
    5. Matched{JJ, Specialiteit: Mensen aanvoelen, doorgronden.}
    6. LetMeBe {Little, Specialiteit: goed kunnen observeren.}
    7. SecretRose {Melody, Specialiteit: ware emoties verbergen.}
    8. Sleutelbloem {Rue, Specialiteit: logisch nadenken.}
    9. Mutant {Mutant, Specialiteit: ......... }
    10. Captivity {Sunshine, Specialiteit: oplossingen zoeken.}
    11. Deep{Anymous, Specialiteit: stiekem doen}
    12. LuckyOne{Moon, Specialiteit: observeren}
    13. Dusk{Night, Specialiteit: sporen uitwissen}
    14. Crusher{Soul, Specialiteit: misleiding}
    15. Sanity{Muziki, Specialiteit: dingen achterhalen}
    16. Togepie(Ruby, Specialiteit: toneel spelen)


    De inschrijving is gesloten!



    Mijn 2 juryleden
    1.Incubus
    2.Oppugno


    Beste deelnemers,
    Ik heb een story geopend waarin je alle informatie over de wedstrijd kan vinden. De nieuwe opdrachten verschijnen, de uitslagen worden erin vermeld en er worden verslagen ten toon gesteld van de afvallers. De link vind je hieronder. Houd de story goed in de gaten om op de hoogte te blijven. Dit topic is tenslotte alleen voor de inschrijving en de deelnemerslijst.
    - http://www.quizlet.nl/stories/56067/wie-is-de-mol--themawedstrijd/
    De eerste opdracht staat inmiddels online in de story en de uitleg staat erbij. Neem een abo om op de hoogte te blijven!



    DE WEDSTRIJD IS ABRUPT AFGELOPEN. LEES DE STORY VOOR MEER INFO!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 14:54 ]


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Count me in!

    Schuilnaam: Anonymous
    Specialiteit: Stiekem doen ^^

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 19:13 ]

    Ik doe mee! ;D
    laat, volgens mij :x

    Schuilnaam: Moon
    Specialiteit: Observeren


    Destroy what destroys you.

    LuckyOne schreef:
    Ik doe mee! ;D
    laat, volgens mij :x

    Schuilnaam: Moon
    Specialiteit: Observeren


    Valt wel mee hoor! We zoeken nog deelnemers, dus je zult zeker niet de laatste zijn ;)

    Laat maar.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:13 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik doe mee! ;D

    Naam: Soul
    Specialiteit: Misleiding, iemand iets kunnen laten geloven wat niet waar is.

    -Maar als ik later iets anders beters verzin, mag ik dat dan nog veranderen? Als we nog niet begonnen zijn uiteraard.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:31 ]


    Are you lost?

    Crusher schreef:
    Ik doe mee! ;D

    Naam: Soul
    Specialiteit: Misleiding, iemand iets kunnen laten geloven wat niet waar is.

    -Maar als ik later iets anders beters verzin, mag ik dat dan nog veranderen? Als we nog niet begonnen zijn uiteraard.

    Super dat je meedoet! Natuurlijk kan je het nog veranderen. Zodra de wedstrijd begonnen is, kan het niet meer. Bedankt voor je deelname.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    ik wil wel meedoen.

    Schuilnaam: Mizuki
    Specialiteit: achter dingen komen door misleiden en leugens.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 20:57 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    ik wil wel meedoen.

    Schuilnaam: Mizuki
    Specialiteit: achter dingen komen door misleiden en leugens.


    Hoezo, ik combineer maar wat goede ideeën van andere mensen -.-


    Are you lost?

    Deelnemers,

    Ik verzoek jullie vriendlijk om met je specialiteit zo origineel mogelijk te zijn. Ik zet in de lijst elke keer hetzelfde neer, dat is niet echt de bedoeling. Kijk dus nog even goed naar je specialiteit en kijk of je een beter kan verzinnen...


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Mijn username is hierbij verander naar Chronicle!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Destay ---> ILOVEHUNG


    Where words fail, music speaks

    Incubus ---> Apophis geworden, maar na de vakantie ga ik weer terug naar Incubus, dus op zich kan je het wel laten staan.

    Beste deelnemers,

    Ik ga vrijdag op vakantie voor twee weken. Daarna hoop ik dat we kunnen gaan beginnen. Als we 20 deelnemers hebben kan dat zeker! Dus, zorg ervoor dat zoveel mensen zich nog aanmelden.

    Groetjes en geniet van de zon!!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Matched -> Outcast (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Deelnemers,

    Vannacht ga ik op vakantie voor twee weken. Ongeveer 23 augustus ben ik weer terug. Als we dan 20 deelnemers hebben, kunnen we beginnen. Lees de story nog een keer door voor alle info of stuur een privé bericht.

    Dag!


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain