• Zoals de titel luid; Welk zielig kind heeft dit topic gemaakt.
    [url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10558[/url]
    Patricia en ik denken dat het iemand is die al op Q zit. Die persoon kan zichzelf verwijderen en online zijn. Ik dacht eerst aan schaamhaarmeisje, maar zij kan helemaal niet meer op Quizlet ¬¬
    So, who is so pathetic to do this?


    Bored.

    hoe oud is zij eigenlijk? 11 O_o


    don't Worry...Be gay.

    Het is natuurlijk wel logisch dat ik Bomm hierover vertel he ¬¬ Dat je (lees: LAUT) het even weet.

    das normaal da ge da zegt


    Fanta rules

    hoe oud is zij eigenlijk? 11 O_o

    ne, jonger


    Fanta rules

    (...)
    ne, jonger

    Mensen, dan ben ik like; 6 of 7 jaar ouder ¬¬


    Bored.

    ik vind het sowieso dom dat je gaat zeggen dat je iemandanders bent,mensen hier weten tog wel dat dat niet zo is-.-


    don't Worry...Be gay.

    ik vind het sowieso dom dat je gaat zeggen dat je iemandanders bent,mensen hier weten tog wel dat dat niet zo is-.-

    heeft te maken met de hoeveelheid hersenen die onder je schedel zitten, bij haar zal et ni al te veel zijn


    Fanta rules

    Sorry missxlieford

    het was niet mijjjjjn bedoeling

    xoxo

    Dat midde zinnetje O_o ik irrieteer me er gwn aan x'D 'het was niet mijjjjjn (O_o ) bedoeling WAAROM DOE JE DAN ZOIETS -.-


    don't Worry...Be gay.

    Sorry missxlieford

    het was niet mijjjjjn bedoeling

    xoxo

    Dat midde zinnetje O_o ik irrieteer me er gwn aan x'D 'het was niet mijjjjjn (O_o ) bedoeling WAAROM DOE JE DAN ZOIETS -.-

    heb ik oowk gezien, das zo hatelijk


    Fanta rules

    Sorry missxlieford
    het was niet mijjjjjn bedoeling
    xoxo
    Dat midde zinnetje O_o ik irrieteer me er gwn aan x'D 'het was niet mijjjjjn (O_o ) bedoeling WAAROM DOE JE DAN ZOIETS -.-

    Om aandacht te krijgen. Ik blij dat Damian er meteen een slotje op heeft gegooid _O_


    Bored.

    idd Ö


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Om aandacht te krijgen. Ik blij dat Damian er meteen een slotje op heeft gegooid _O_

    wat is ie tog flink


    Fanta rules

    (...)
    wat is ie tog flink

    Dat is hij wel als je hem heel lief en hysterisch vraagt om daar zo snel mogelijk een slotje op te zetten [A]


    Bored.

    ik kan hier niet tegen O_o tegen dat hele wijf niet :W


    don't Worry...Be gay.

    Weet je? ik zou het gewoon bij een mod melden..Levenloze personen


    Lalalalalalalala.

    is ook al gedaan x]


    don't Worry...Be gay.