• ik doe een gewoon ijsblokje in een gewoon glas sprite en het ding ontplofte o_O niets gaat goed vandaag
    en er moet nog eentje in maar die mag ook niet gaan ontploffen, help?

    edit: mijn glas is op de een of andere manier kapot geraakt, ah het was al oud en zo een dun eentje met heel dun glas *schudt hoofd* mom is not going to like this

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 15:51 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat komt toch gewoon door het verschil in temperatuur of zoiets? Ik weet niet meer precies waar het door komt, maar volgens mij is dat niet zo vreemd.

    Dat heb ik nou nog nooit gehad, terwijl ik bijna dagelijks ijsklontjes gebruik :3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, stiekem moest ik denken aan Lange Frans zijn ijsblokjes incident.. Maar mijn ijsblokjes zijn nog nooit ontploft, dus dat is wel raar dat dat bij jou gebeurde ;o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Revelio schreef:
    Dat heb ik ook altijd? Dan is je ijsklontje gewoon veel kouder dan je vloeistof, en door de directe aanraking 'ontploft' ie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Backyard schreef:
    Dat heb ik zo vaak?


    Gradually, then suddenly..

    Haha
    gefeliciteerd
    je bent nu een oficieele ijsblokjesontplofster :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Captain schreef:
    Hahahaha, (waarschijnlijk zat er stiekem een mentos in) :x


    I´m nothing special.

    Enige wat ik eens had met een ijsblokje is dat het barstte maar nog wel helemaal aan elkaar was


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Backyard schreef:
    Dat heb ik zo vaak?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    LOL!
    Oké, dus u mama gaat kwaad worden omdat er één freaking oud glaasje kapot is? xd Slap. :')
    Aantal dagen geleden ontplofte hier een mooie glazen kaarsenhouder. Zo'n kom geval. Damn, dat was echt een dik wtf-moment, haha! Achja. Het was toch al gebarsten dus de minste trillingen zullen het fataal hebben gemaakt. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Haha ik zou me zo rot schrikken als dat mij zou gebeuren!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the