• Echt, ik dácht dat ik heel goed bevriend was, met iemand. Dus, wij spreken af om naar de stad te gaan. En ik zeg zovan: Fiets anders langs mijn huis, dan kunnen we vanuit daar verder fietsen. En dan zij: Ja hoor, is goed, dan ben ik daar zo.
    En nu zit ik al een kwartier te wachten, terwijl het maar 5 minuten fietsen is.. En ik snap niet, waarom ze me nu laat zitten. Dat had ik echt niet achter haar gezocht.

    Sorry, waarschijnlijk begrijpen jullie er niets van, maar dit moest ik even kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Misschien is er wel iets, is ze te laat weggegaan, iets vergeten waardoor ze terug moet.
    Heb ik ook zovaak.


    Your make-up is terrible

    gedult is een schoone zaak n_n'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Assassin schreef:
    Misschien is er wel iets, is ze te laat weggegaan, iets vergeten waardoor ze terug moet.
    Heb ik ook zovaak.

    Ik heb zo'n vaag vermoeden van niet. Dat kwartier is al veranderd in.. like een halfuur..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bel haar op? Misschien heeft ze wel een goede reden :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bel/sms dr van waar ze blijf. Of ga naar haar huis.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien was ze het vergeten? Één keer iets vergeten is toch menselijk?


    Let it come and let it be

    Dat vind ik geen goede reden om haar meteen geen goede vriendin meer te noemen. Zo houd je geen vrienden over, en er komt nou eenmaal wel eens wat tussen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat ze het is vergeten :3


    SLOAN.

    Fellatio schreef:
    Bel/sms dr van waar ze blijf. Of ga naar haar huis.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    CountMeIn schreef:
    Misschien was ze het vergeten? Één keer iets vergeten is toch menselijk?

    Dan ben je snel iets vergeten, via msn: Ik kom er zo aan.
    En dan is ze het zeker 2 minuten later vergeten?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Dan ben je snel iets vergeten, via msn: Ik kom er zo aan.
    En dan is ze het zeker 2 minuten later vergeten?



    Ik zit op de bank en wil wat pakken. Ik loop erheen en denk; "Wat doe ik hier?"

    Nog geen 2 minuten voorbij en ik ben het vergeten ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lekker lullig, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Matched schreef:
    (...)
    Dan ben je snel iets vergeten, via msn: Ik kom er zo aan.
    En dan is ze het zeker 2 minuten later vergeten?

    Ze wil even de laatste kraal aan het armbandje rijgen, de kralen vallen er af, en automatisch gaat ze weer opnieuw beginnen, iets vergeten is easy shit.


    Let it come and let it be

    Bel d'r dan :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ze wil even de laatste kraal aan het armbandje rijgen, de kralen vallen er af, en automatisch gaat ze weer opnieuw beginnen, iets vergeten is easy shit.


    Hahaha ja, ik zou maandag met een vriendin sporten. Ze had het dat uur ervoor nog in gedachten want daarna zou ze naar haar vriend, intussen ging ze een boek binden, wat tekenen. Tijd vergeten is easy.


    SLOAN.