• Echt, ik dácht dat ik heel goed bevriend was, met iemand. Dus, wij spreken af om naar de stad te gaan. En ik zeg zovan: Fiets anders langs mijn huis, dan kunnen we vanuit daar verder fietsen. En dan zij: Ja hoor, is goed, dan ben ik daar zo.
    En nu zit ik al een kwartier te wachten, terwijl het maar 5 minuten fietsen is.. En ik snap niet, waarom ze me nu laat zitten. Dat had ik echt niet achter haar gezocht.

    Sorry, waarschijnlijk begrijpen jullie er niets van, maar dit moest ik even kwijt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ze wil even de laatste kraal aan het armbandje rijgen, de kralen vallen er af, en automatisch gaat ze weer opnieuw beginnen, iets vergeten is easy shit.


    Yeah, een vriend van me zou iemand ophalen.
    Hij was in speeltuintje met mij en nog iemand & hij zei zo; er kwam iemand bij me langs aan de deur, en die zou ik ophalen.. Ik weet alleen niet meer wie.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bel haar?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Is ze er ondertussen al??
    & bel haar, als ze geen goede reden heeft om te laat te komen kun je boos zijn, maar ik zou het toch even vragen.
    Mijn vriendinnen zijn bijna altijd te laat op afspraken, maar daarom moet je ze nog niet laten vallen; zéker als ze een goede reden hebben.
    Maar ik snap natuurlijk ook wel dat je je eraan irriteert.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    Is ze er ondertussen al??
    & bel haar, als ze geen goede reden heeft om te laat te komen kun je boos zijn, maar ik zou het toch even vragen.
    Mijn vriendinnen zijn bijna altijd te laat op afspraken, maar daarom moet je ze nog niet laten vallen; zéker als ze een goede reden hebben.
    Maar ik snap natuurlijk ook wel dat je je eraan irriteert.

    Nope, na een uur is ze er nog steeds niet. En nu blijkt dat ze gewoon geen zin had om langs mij te fietsen, en is ze al in de stad..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ow god een kwartiertje -___- ze kan net zo goed iets vergeten zijn of ze moest nog iets doen.
    sorry, ik vind het iets overdreven, als je wilt weten wat er aan de hand is bel haar dan?

    edit: ik lees in de reactie hierboven dat ze zonder jou naar de stad is gefietst en jup dat verandert de zaak. dit vind ik nogal laf van haar ja. als ze haar excuses niet aanbied zou ik haar echt laten stikken

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 14:44 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Misschien is er wel iets, is ze te laat weggegaan, iets vergeten waardoor ze terug moet.
    Heb ik ook zovaak.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Matched schreef:
    (...)
    Nope, na een uur is ze er nog steeds niet. En nu blijkt dat ze gewoon geen zin had om langs mij te fietsen, en is ze al in de stad..


    Noh, dat is echt een rotstreek vind ik.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Noh, dat is echt een rotstreek vind ik.

    Ik voel me ook genaaid


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Omg, ik lees dus nu dat ze al in de stad in en zo. Als ik jou was zou ik niet heengaan. :'x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Omg, ik lees dus nu dat ze al in de stad in en zo. Als ik jou was zou ik niet heengaan. :'x

    Ik ga ook niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Nope, na een uur is ze er nog steeds niet. En nu blijkt dat ze gewoon geen zin had om langs mij te fietsen, en is ze al in de stad..


    Omg, heeft ze zelf gezegd dat ze gewoon geen zín had langs te fietsen??
    Dan zou ik serieus kwaad zijn!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Omg, heeft ze zelf gezegd dat ze gewoon geen zín had langs te fietsen??
    Dan zou ik serieus kwaad zijn!

    Dat heeft ze niet gezegd, maar daar kwam het wel op neer.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Matched schreef:
    (...)
    Nope, na een uur is ze er nog steeds niet. En nu blijkt dat ze gewoon geen zin had om langs mij te fietsen, en is ze al in de stad..


    oke dat is echt lullig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Soundeffect schreef:
    Omg, ik lees dus nu dat ze al in de stad in en zo. Als ik jou was zou ik niet heengaan. :'x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat is idd kut. Maar zeg het haar dat je lang zat te w88 en het egt niet leuk was.. Dat ze het je niet nog eens flikt. ;|
    Ze moet het de volgende keer laten weten... Zo niet, tja dan is ze idd niet zo'n goede vriendin.


    Ik wil een tuin vol egels