• Halloo people!
    ik heb dus best een groot probleem.
    Ik ben zelf 16 jaar oud.
    En ik val dus op oudere mannen..
    Op mijn werk bijvoorbeeld is er een jongen of man.. van 28 en ik vind hem best leuk.
    Ik kan om hem lachen en we werken vaak samen.
    Hebben meerdere dit probleeem qua leeftijd verschil?
    En wat moet ik eraan doen...

    Mijn vriendje is 20 al hij is vandaag 20 geworden en ik ben 19(13 september wordt ik 20). Maar de liefde vind ik alleen boeien. Maar ja ik ha het ook ik was toen 13 er was zo een leuke jongen op men school maar hij was 18. We hebben wel wat gehad maar het is niet echt al te best gelopen want we woonden toen allebei in Miami maar na men examen(middelbare) ging ik met men vrienden in Los Angeles wonen en er kwamen breuken in onze relatie we zagen elkaar nauwlijks we belde elkaar maar 1 keer in de maand. Maar nu heb ik weer een ander vriendje. Maar als hij echt leuk is(en hot) en als jij je veilig en prettig bij hem voelt en als het van beide kanten is dan kan het wel wat worden.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Dit vind ik persoonlijk een beetje te groot.
    Maar, age is but a number. Dus het moet wel kunnen. TUssen mij en mijn vriend zitten ook 5 jaren, ik ben 15, hij is bijna 20. Maar het is maar hoe hij zich gedraagt tegen over jou, en jij je gedraagt tegenover hem. Hij is mentaal een stuk jonger en ik ben mentaal een stuk ouder, Dus daarom klikte het wel, anders zou ik nooit verliefd hebben kunnen worden op iemand van 19, bijna 20.
    Maar toch succes.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Als hij echt leuk is, kan het wel. Ik ben zelf 14 en heb een vriend van 18 en dat is misschien een minder groot verschil, maar in je tienerjaren toch nog best groot. En zolang je echt van elkaar houdt en het ook goed met elkaar kan vinden is er niets op tegen, toch?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja en als jij 40 ben is hij 52 en dat vind iedereen gewoon normaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yoseob schreef:
    Als hij nou 23 was ofzo... oke, maar 28!?


    Food.

    Als je met hem naar bed gaat, is hij een pedofiel @ __ @


    You're beautiful.

    Ausrine schreef:
    Als je met hem naar bed gaat, is hij een pedofiel @ __ @

    Haha grappig
    Maar liefde kent geen leeftijd zeggen ze toch?
    Een man van 24 vond mij leuk --' (Ik was toen 14)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Voorbeeld mijn tante was 17 toen zij mijn oom leerde kennen en mijn oom was toen 31 sindsdien zijn ze al bij elkaar nu nog steeds volgens mij al weet ik veel hoeveel jaar getrouwd maar wij *nichtjes, neef en zus en moeder, zwager* hebben het idee dat ze helemaal niet gelukkig is nu moet ik er wel bij zeggen dat het per mens verschilt natuurlijk maar je moet wel goed voor jezelf bepalen of het voor jou gevoel serieus aanvoelt dat is heel belangrijk dus kan je in die tijd tot je 18 bent bijv als het wederzijds is gewoon beste vrienden worden en dan kan je later nog kijken of er meer in zit dus gewoon vriendschappelijk beginnen denk wel dat dat de beste oplossing is. Want als je 16 bent dan is alles behoorlijk wankel en lastig wat liefde betreft :)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Ikzelf heb dit niet. Je kan er volgensmij weinig aandoen.


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Op liefde staat geen leeftijd. Als je dan toch voor hem gaat zou ik wachten tot je 20 bent of zo.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Leeftijd speelt geen rol maar als het om zo'n groot verschil gaat vind ik het toch wat te ver gaan.

    Colors schreef:
    Dat is wel een grootte leefdstijds verschil.


    I love you Tim

    Ik zie het grote probleem niet echt. Alhoewel... Hij is wel wat ouder. Ik heb nu 3 jaar leeftijdsverschil en dat vind ik prima zo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ken mensen die een veel groter leeftijds verschil hebben maar zijn wel smoor verliefd op elkaar. Liefde kent geen grenzen. Dus als je echt verliefd op hem bent, dan moet je er voor gaan. - Maar ik zal wel proberen te wachten tot je 18 bent...


    Forever.