• Tom Kaulitz heeft echt een vriendin
    1
    2
    wa denken jullie erover?
    blij of niet blij?

    ik plaats t alleen!



    er morgen geen namen worden genoemd!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:28 ]


    I Love You

    Tja, er zijn wel meer mensen die eens een vriendin hebben. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Thunderwitch schreef:
    Tja, er zijn wel meer mensen die eens een vriendin hebben. (cat)
    Ghehehe :3, inderdaad (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dit echt zo'n typische Tom vriendin!
    Als het waar is, dan wens ik ze nog veel geluk samen toe :')
    Als het niet waar is, wens ik ze nog veel vriendschap toe :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Confused schreef:
    (...)

    Nou, dat gerucht is niet bij mij aangekomen in ieder geval. Terwijl ik toch aardig op de hoogte ben van TH. Hmmm... Ken jij ze toevallig? x') -joke- Hoe heet ze dan? Want als ze een model is wil ik wel effe foto's zoeken om te kijken (a).

    -

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 juli 2011 - 11:05 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    -

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 12:51 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Je mag de naam inderdaad niet zeggen in verband met privacy. Ik zal de naam wel verwijderen, maar het topic mag van mij open blijven (:


    Olive

    @devon. Dankjewel :3


    Wie du mir, so ich dir.

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jonsu schreef:
    (...)
    & @ the rest die me dit vroeg. Denk je nu serieus dat ze zomaar zouden zeggen:"O ja ik heb een vriendin, haar naam is **** en ze is die en die?" Ze hebben altijd gezegd dat ze eerlijk zouden zijn over vriendinnetjes en daar hebben ze niet over gelogen, enkel heeft niemand ze meer vanaf zomer 2010 gevraagd of ze iemand 'zien' of een relatie hebben, dus dan is er voor hen ook geen reden voor 'zomaar' te zeggen met wie ze gaan zodat ze weer extra aandacht en nog minder privacy krijgen.

    Hoe ik dit weet; er was een magische bron genaamd het Internet :Y). Uiteindelijk na zoveel jaar Tokio Hotel heb je vanzelf wel door wanneer iets echt is en wanneer niet. Dat meisje huppelt al vanaf zomer 2010 om Tom heen en ze kennen elkaar al sinds de EMA's van 2009. Ze gaat mee naar allerlei plechtigheden en intieme uitjes van de tweeling. Foto's staan allemaal op het internet :Y).


    Jij zei dat ze model was, dus ik dacht: 'Oh, model, dan is haar naam vast wel bekend?' Dat lijkt me toch niet zo raar om te denken, toch? ><'


    En waarom zou haar naam niet mogen? Had ze geen model moeten worden ><' Kijk, dat er nou geen namen van onbekenden van Tokio niet bekend mogen worden, oké. Maar dan had zij geen model moeten worden? Toch? Of zie ik dit nu weer verkeerd?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:48 ]

    Confused schreef:
    (...)

    Jij zei dat ze model was, dus ik dacht: 'Oh, model, dan is haar naam vast wel bekend?' Dat lijkt me toch niet zo raar om te denken, toch? ><'
    Klopt, maar iemand had haar naam gepost, en die was weg gehaald door een mod. Daar reageerde ik op -tenminste als je daar op doelt-. Maar het is sowieso tegen de regels om echte informatie of foto's vrij te geven over TH en of vrienden/familie/aanhang.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Hij heeft al heel lang een relatie met dat meisje. Ze is model (dat kun je ook wel aan haar zien), komt volgens mij uit de Filipijnen en haar vader is een of andere hoge pief in LA. Maar, dat gerucht ging al een half jaar rond volgens mij.
    En voor de mensen die commentaar hebben op hoe ze eruit zien; Look at your own face. Wie zijn wij om anderen te beoordelen..?


    Wat zij hier zegt is helemaal juist. Hij heeft inderdaad al ongeveer een jaar denk ik een relatie met haar. De eerste keer dat ze samen gespot werden was op het Prince concert. Daar zat ze naast Natalie Franz. Ook was er eens een filmpje waarbij ze uit de auto stapten in Hamburg en naar de fitness ofzo gingen. En ik geloof dat ze bij het nivea event ook gespot was. En nu dit.

    Dus volgens mij hebben ze inderdaad een relatie. En eerlijk gezegd ben ik blij voor Tom.


    If you can dream it, you can do it.

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?

    Niet als je handjes vasthoud ? (eerste foto ;d)


    None but ourselves can free our minds.

    Als zn vriendin ook een soort van beroemd is (model) dan mag die naam toch wel gezegt worden?

    en ze zijn al vaker samen gezien

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:05 ]


    (Be)lieve in (you)rself