• Tom Kaulitz heeft echt een vriendin
    1
    2
    wa denken jullie erover?
    blij of niet blij?

    ik plaats t alleen!



    er morgen geen namen worden genoemd!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:28 ]


    I Love You

    Orchideous schreef:
    Finally, nu alleen Bill nog een vriendje en dan klopt het. :3


    -plat-

    Het intereseerd met niet echt, als hij gelukkig is dan horen zijn "fans" toch ook gelukkig te zijn?

    Als hij maar gelukkig is :3


    Only those who listen can hear

    thaha I knew I was right:Y)
    Tom heeft geen relatie met die meid. http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=nl&a=http%3A%2F%2Fradikal.ru%2FF%2Fs57.radikal.ru%2Fi158%2F1107%2F0b%2F2ba016efa56b.jpg.html
    Mensen die zich afvragen wie dit schreef : visagiste van Bill (er waren trouwens ook geruchten dat zij met Bill een relatie had)
    m.a.w. denk ik dat Tom(H) dus nog single is. We will see tot ze er iets over zeggen in een interview
    Xx

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 10:46 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    thaha I knew I was right:Y)
    Tom heeft geen relatie met die meid. http://www.microsofttranslator.com/bv.aspx?from=&to=nl&a=http%3A%2F%2Fradikal.ru%2FF%2Fs57.radikal.ru%2Fi158%2F1107%2F0b%2F2ba016efa56b.jpg.html
    Mensen die zich afvragen wie dit schreef : visagiste van Bill (er waren trouwens ook geruchten dat zij met Bill een relatie had)
    m.a.w. denk ik dat Tom(H) dus nog single is. We will see tot ze er iets over zeggen in een interview
    Xx
    De link doet het niet én ik geloof je niet :Y). En Natalie zou nooit iets online neer zetten met betrekking tot de jongesn, daar houdt ze zich buiten en ze vindt dat het niemand iets aangaat, daar zegt ze nooit ergens iets over. Dus waarschijnlijk is het gewoon fake. (nerd)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 11:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Die vriendin is wel 6 jaar ouder als Tom zelf :)
    is dat niet gewoon een vriendin ofzo? kan toch ook ? :P
    achja ik geloof het pas als het uit zijn eigen mond komt ^^

    Captivity schreef:
    Die vriendin is wel 6 jaar ouder als Tom zelf :)
    is dat niet gewoon een vriendin ofzo? kan toch ook ? :P
    achja ik geloof het pas als het uit zijn eigen mond komt ^^


    Er is niets mis met een relatie hebben met iemand die 6 jaar ouder is ;p
    Zijn moeder heeft ook een relatie met iemand die 6 jaar jonger is. Om maar een voorbeeld te geven :)


    If you can dream it, you can do it.

    xXxICExXx schreef:
    (...)

    Er is niets mis met een relatie hebben met iemand die 6 jaar ouder is ;p
    Zijn moeder heeft ook een relatie met iemand die 6 jaar jonger is. Om maar een voorbeeld te geven :)


    ik ken iemand die 10 jaar met elkaar schelen


    I Love You

    is het wel waar?

    Ze lijkt me echt een mooi meisje! (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb ergens gelezen dat ze helemaal geen model is maar dat ze de styliste van Sammy Deluxe is?
    Dat zou ookwel verklaren hoe ze elkaar leren kennen hebben aangezien het mij best onlogisch lijkt dat ze elkaar al sinds de EMA's kennen terwijl daar bijna nooits iets over gezegd is. Of toch niet dat ik dat weet.

    Typisch iemand voor hem lijkt me :'D Ik vind d'r wel heel mooi! Alleen kijkt ze een beetje arrogant ;P. And I'd die for that ass.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind dat mens er idd sleterig uitzien O.o maar ja, als het zijn vriendin is dan ben ik blij voor hem.. Ik hoop alleen voor haar dat ze niet alleen op zijn geld uit is, want anders gaat ze met mij te doen hebben! (6)
    -xxx-


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Captivity schreef:
    Die vriendin is wel 6 jaar ouder als Tom zelf :)
    is dat niet gewoon een vriendin ofzo? kan toch ook ? :P
    achja ik geloof het pas als het uit zijn eigen mond komt ^^


    Ik ken iemand en zij scheelt 18 jaar met haar man en nu hebben ze samen een kindje gekregen :) <3
    En ik geloof het ook pas als Tom het zélf zegt (A)
    -xxx-


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Het ziet er niet echt uit alsof hun een relatie hebben ofzo


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    Het ziet er niet echt uit alsof hun een relatie hebben ofzo
    Stel jij hebt een vriendje. En jij bent vetberoemd.. Hoe zou jij dan reageren als er de hele dag fotograven om je heen hangen.


    Er zijn ook filmpjes waar hij zijn arm helemaal om der heen slaat als in 'je bent van mij' dat doe je niet op die manier bij een simpele vriendin :3.


    Wie du mir, so ich dir.