• Ik vind dat dit bij muziek hoort.
    Jaa, ik heb mijn ouders echt goed opgevoed qua muzieksmaak. :Y)
    Mijn mama is hier iets aan het kijken en ze roept me ineens omdat ze de stem van Alex Turner herkent (Alex Turner is mijn favoriete zanger en de zanger van mijn favoriete bands). Het liedje kent ze nochtans niet. Doordat ik al vijf jaar naar hem luister hebben mijn ouders ondertussen ook een zwak voor zijn muziek en dat kan ik alleen maar toejuichen. :'D

    Wie zijn ouders heeft er ook goede muzieksmaak? _O_

    (no_chears)
    Nou ja, mijn papa wel, een beetje.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    nou, mijn moeder zingt ooit sommige liedjes van Justin Bieber?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:12 ]


    <3

    Mijn pa, we denken precies hetzelfde over muziek en vinden ook hetzelfde leuk (met een paar uitzonderingen dan, haha)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb mijn muziek smaak van mijn moeder_O_
    Tja wat mijn vader luistert ,ik heb geen idee O.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn ouders hebben me opgevoed met metal zoals Black Sabbath, Guns 'n Roses en dergelijke. Ben ik ze dankbaar voor.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik haat mijn pa zijn muziek, die van mijn moeder is wel beter want we vinden sommige liejes allebei leuk.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn ouders luisteren op zich ook wel goede muziek, maar ik heb wel een veel bredere muzieksmaak dan zij. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn pa vind Versaemerge goed en kon Father Sky uit zijn hoofd voordat ik het kon :'DD


    Olive

    Devin schreef:
    Mijn pa vind Versaemerge goed en kon Father Sky uit zijn hoofd voordat ik het kon :'DD

    Jouw vader is goed. _O_
    Mijn mama zingt alleen soms uit het niks: Blame it on the television. Ze weet niet eens van wie of waar het komt.

    Mijn ouders hebben niet bepaald een goeie muzieksmaak, maar mijn ma kan ook altijd de stem van Gerard Way herkennen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Die van mij ook wel, we hebben althans dezelfde smaak qua muziek.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Mijn pap houd van 30 Seconds To Mars, haha hij is echt helemaal verslaafd!
    Jat mijn cd's van ze en luisterd ze keihard elke dag in de auto en bij optredens van hun staat die helemaal mee te zingen en te springen x'D


    dream, dare, fly!

    505 schreef:
    (...)
    Jouw vader is goed. _O_
    Mijn mama zingt alleen soms uit het niks: Blame it on the television. Ze weet niet eens van wie of waar het komt.


    Omg greaaaaaat _O_ Mijn ma zou het niet erg vinden om met Rian Dawson een One Night Stand te hebben, telt dat ook :')?


    Olive

    Half/half... groot muziek smaak sommige zijn Yeee ;D sommige zijn Ehh D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Devin schreef:
    (...)

    Omg greaaaaaat _O_ Mijn ma zou het niet erg vinden om met Rian Dawson een One Night Stand te hebben, telt dat ook :')?

    Ja dat telt ook hahahaha. :')