• Ik vind dat dit bij muziek hoort.
    Jaa, ik heb mijn ouders echt goed opgevoed qua muzieksmaak. :Y)
    Mijn mama is hier iets aan het kijken en ze roept me ineens omdat ze de stem van Alex Turner herkent (Alex Turner is mijn favoriete zanger en de zanger van mijn favoriete bands). Het liedje kent ze nochtans niet. Doordat ik al vijf jaar naar hem luister hebben mijn ouders ondertussen ook een zwak voor zijn muziek en dat kan ik alleen maar toejuichen. :'D

    Wie zijn ouders heeft er ook goede muzieksmaak? _O_

    Capulet schreef:
    (...)
    Het is mijn oude. :'D
    Ik dacht dat jij wel een iPod had :x


    Ooh, zo. Ja, een shuffle... Wat een iPod... Rotding zonder scherm.


    Olive

    Mn vader wel, maar die spreek ik nooit meer.


    Gradually, then suddenly..

    Mama vind dankzij mij Bruno Mars ook goed! :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    SYN schreef:
    Mijn ouders hebben me opgevoed met metal zoals Black Sabbath, Guns 'n Roses en dergelijke. Ben ik ze dankbaar voor.


    same, ben opgegroeid met Rammstein :')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn ouders beginnen mijn muziek leuk te vinden als ik er geen fan meer van ben(cat)
    Tokio Hotel en Green Day


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    twizzle schreef:
    ik haat mijn pa zijn muziek, die van mijn moeder is wel beter want we vinden sommige liejes allebei leuk.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Mijn ouders hebben wel een goede muzieksmaak, vind ik. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Geen idee wat mijn vader luistert, maar mijn moeder heeft wel goeie muzieksmaak (bloos)


    -

    Mijn vader en moeder luisteren alleen klassieke muziek. En, mijn vader respecteert mijn muzieksmaak niet echt.
    Maar mijn moeder houdt wel van Simon & Garfunkel en vindt de nummers van Polar Opposite van Sick Puppies best leuk. (:


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    haha lol :'D
    mijn ouders haten onze muziek. (die van mijn broer en ik). ik hou van metal en hij draait.... eh remix en dan soort dingen die pijn doen aan mijn oren o.O


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn vader wel, ja. Mijn moeder absoluut niet --'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn pa gaat altijd met mij mee naar concerten, omdat hij ook de muziek die ik leuk vind, leuk vind. _O_
    Oh, en als ik bijv. Flyleaf luister, vraagt mn vader wel vaak 'Dit is toch Lacey?' dus ze herkennen wel mijn muziek. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Mijn vader houd net als ik van Guns n' Roses & Metallica.
    Mijn moeder heeft een waardeloze muzieksmaak hoewel ze wel mee gaat naar Simple Plan :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Capulet schreef:
    (...)
    Ze roept naar me als ATL op tv is :Y)

    Mijn mama ook zoals je hierboven kan zien haha. (krul)

    Hmm.. Niet echt. Behalve ons mam die heeft altijd 538 aan en daar draaien ze wel leuke muziek. (: