• -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:24 ]

    Uh niet?

    Ik vraag het elke keer, al is die van augustus de eerst die ik doe.
    Maar mijn ouders doen er niet zo moeilijk over, ze vinden me veel te aso :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    euh... waarom heb je het ze überhaupt nog niet verteld?

    Als ik jouw was zou ik het wel gaan vertellen. En zo snel mogelijk. Niet zo slim om zoiets geheim te houden. Hiermee kun je nog problemen krijgen.

    Ironhide schreef:
    euh... waarom heb je het ze überhaupt nog niet verteld?


    Omdat ze het niet goed zouden vinden, en ik wil het zeggen zodat ik op meetings kan blijven omdat ik altijd al om 5 uur weer thuis moet zijn :S

    Ironhide schreef:
    euh... waarom heb je het ze überhaupt nog niet verteld?


    Ik wou net zeggen, je bent 13.
    Ik zou dat nu nog geen eens durven en je verteld het toch sowieso? :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou net zeggen, je bent 13.
    Ik zou dat nu nog geen eens durven en je verteld het toch sowieso? :S


    Ik heb niet de meest geweldige band met mijn ouders O.o

    Waarom zeg je dat niet? Serieus stel dat er wat gebeurd dan ben je gepaaid and so are your parents. Stel dat het nou verkeerd gaat?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Americana schreef:
    Waarom zeg je dat niet? Serieus stel dat er wat gebeurd dan ben je gepaaid and so are your parents. Stel dat het nou verkeerd gaat?


    Ja kijk, daarom zou ik het ook nog willen vertellen,

    Ik mag het niet en doe het dus ook niet, ik zou het maar snel gaan vertellen als ik jou zou zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Deep schreef:
    (...)

    Ik heb niet de meest geweldige band met mijn ouders O.o


    Alsnog, het zijn wel je ouders. Die mensen die alles voor je toen, ter wereld hebben gebracht, zorgen dat jij te eten krijgt en alles? <:l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Naar de allereerste meeting ging ik samen met mijn moeder x'D.
    Dat was 3 a 4 jaar terug ofzo. Ik werd met de auto gebracht en de 2 users die ik ging meeten werden ook door hun moeder gebracht, die erbij bleef.

    En ja verder heb ik het gewoon altijd vertelt. Eerst mocht ik nog niet verder reizen dan Utrecht, nu inmiddels wel.

    Gewoon vertellen haha, dan weten ze het en als je erbij zegt dat je al naar 3 meetings bent geweest dan weten ze dat je het aan kan enzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb het altijd gewoon gemeld, mijn moeder vind het helemaal niet erg :"D


    -

    Ik zou als ik jou was het heel snel vertellen. Ja ze worden boos en pissig, maar als ze er zelf achterkomen ben je nog harder genaaid


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.