• -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:24 ]

    Ik zou het vertellen, ze worden zelfs nog bozer als je het niet doet en achterhoud! Mijn moeder maakt er geen drama over omdat ze weet dat ik iemand zo in elkaar kan rammen. Zelfs met mijn leeftijd. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Oh, kom op. Dat is op alle leeftijden gevaarlijk. :'D
    Want of je nu 30 of 13 bent, je kunt dan echt niet tegen 'n moordenaar of whatever op.
    Ja, ik heb zonet Harry Potter gekeken. :'D


    Een 18-jarige maakt toch even meer kans tegen een oudere amn dan iemand van 13 hoor :Y) En een 13-jarige valt ook sneller ten slachtoffer, omdat ze er een 'gemakkelijkere prooi' zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Een 18-jarige maakt toch even meer kans tegen een oudere amn dan iemand van 13 hoor :Y) En een 13-jarige valt ook sneller ten slachtoffer, omdat ze er een 'gemakkelijkere prooi' zijn.

    O ja? Dat denk ik niet. Ik ben bijna 18, maar ik kan echt niet op tegen een volwassen vent die bijvoorbeeld wapens bij zich heeft.
    De enige persoon die ik ooit wil meeten, is Voldemort. En aangezien hij niet bestaat, meet ik dus helemaal niemand van internet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zou het eerlijk vertellen.Ze kan misschien boos zijn maar als ze er zelf moet achter komen dan zal ze nog bozer zijn.
    Ik zelf ben nog nooit naar een meeting geweest. Ik weet sowieso dat het niet mag omdat ik te jong ben.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Mudblood schreef:
    (...)
    O ja? Dat denk ik niet. Ik ben bijna 18, maar ik kan echt niet op tegen een volwassen vent die bijvoorbeeld wapens bij zich heeft.
    De enige persoon die ik ooit wil meeten, is Voldemort. En aangezien hij niet bestaat, meet ik dus helemaal niemand van internet.


    Ik zeg beter op kunnen. :S Jij maakt nog altijd meer kans dan iemand van 13, amar laat maar, dat zal je wel niet begrijpen. Dat merk ik wel al.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik zeg beter op kunnen. :S Jij maakt nog altijd meer kans dan iemand van 13, amar laat maar, dat zal je wel niet begrijpen. Dat merk ik wel al.

    Zucht. Natuurlijk begrijp ik wel dat de kansen van een 18-jarige meer in het voordeel zijn dan die van een 13-jarige. Dat betekent niet dat er 13-jarige mensen zijn die prima van zich af kunnen slaan. Volgens mij zit Atiras op judo en kan dat behoorlijk goed. En mijn nichtje van 12 zit op karate, dus die kan ook wel goed voor zichzelf zorgen. Dat betekent niet dat ALLE 13-jarigen dat kunnen, maar ik noem gewoon een paar voorbeelden die dat WEL kunnen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb het al gezegd al was ik ook wel bang voor hun reactie x] als ik jou was zou ik niet vertellen dat je al gemeet hebt (want dan worden ze vast boos). ik zou gewoon vragen of je eens mag meeten een paar mensen van deze site.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.