• -

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:24 ]

    Deep schreef:
    (...)

    Ja kijk, daarom zou ik het ook nog willen vertellen,


    Gewoon doen. Deed ik ook en ze vinden het alleen maar fijn dat ik het vertelde.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Zeg dan gewoon dat je dat wil gaan doen, en verzwijg nog even dat je dat al gedaan hebt...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Endure schreef:
    (...)

    Alsnog, het zijn wel je ouders. Die mensen die alles voor je toen, ter wereld hebben gebracht, zorgen dat jij te eten krijgt en alles? <:l

    True true, ik ben zelf ook een voorstander van eerlijkheid, maar ik hou haar niet al te zwaar aanrekenen :] Achter 'een niet zo goede band met ze hebben' kan zich heel wat meer schuilen.
    Ik weet dat ik niet alleen vanuit mezelf spreek als ik zeg dat je kind geven waar het behoefte aan heeft meer is dan alleen onderdak en eten.
    Zo ging - en gaat - mijn relatie met mijn ouders (voornamelijk moeder) ook niet van een leien dakje. Maar ik wil dit niet als rechtvaardiging meegeven om zomaar belangrijke informatie voor ze achter te houden.

    Maar ONtopic: Ik zou het ze zsm vertellen. De rekening die je krijgt wanneer ze er achter komen als je 't stiekem doet is hoger dan wanneer je eerlijk bent :]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    True true, ik ben zelf ook een voorstander van eerlijkheid, maar ik hou haar niet al te zwaar aanrekenen :] Achter 'een niet zo goede band met ze hebben' kan zich heel wat meer schuilen.
    Ik weet dat ik niet alleen vanuit mezelf spreek als ik zeg dat je kind geven waar het behoefte aan heeft meer is dan alleen onderdak en eten.
    Zo ging - en gaat - mijn relatie met mijn ouders (voornamelijk moeder) ook niet van een leien dakje. Maar ik wil dit niet als rechtvaardiging meegeven om zomaar belangrijke informatie voor ze achter te houden.

    Maar ONtopic: Ik zou het ze zsm vertellen. De rekening die je krijgt wanneer ze er achter komen als je 't stiekem doet is hoger dan wanneer je eerlijk bent :]


    Dat begrijp ik, maar zulk soort dingen voor ze achterhouden.. n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb een makkelijke moeder.


    Gradually, then suddenly..

    geen advies eerlijk gezegd mijn ouders weten het ook niet ik zeg steeds dat ik met vrienden van school naar de stad ga en soms geven ze dan nog wel wat geld erbij xD dus vind het prima zo.

    ps. ik krijg anders ook gezeur als ze het zouden weten (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Van mijn eerste meeting weten mijn ouders ook niets, want dat was voor mijn eindexamens en anders zou ik niet mogen. Maar van de rest weten ze het wel, nou ja ook niet van allemaal :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mijn ouders weten dat ook niet hoowr (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik wou net zeggen, je bent 13.
    Ik zou dat nu nog geen eens durven en je verteld het toch sowieso? :S


    Ik ben ook 13 en mijn ouders vinden het wel goed


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gewoon de volgende keer dat je het gaat doen, vragen of het mag, mag het kan je het vaker vragen. Mag het niet stop je ermee (:
    Maarja ik mag het wel van mn ouders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou er eerlijk gezegd niets over zeggen en als er dan een meeting komt waar je heen wilt, vragen of het mag. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mijn ouders weten het ook niet. Maar ik ben bijna 17 dus ze hebben zoiets van, zolang je ons maar op de hoogte houd vind ik het goed.


    To infinity and beyond •

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik ben ook 13 en mijn ouders vinden het wel goed


    Ja maar 13 en dan zelf zomaar met de trein op pad zonder iemand in te lichten end ergelijke, best gevaarlijk, in mijn ogen. Vooral het meeten van mensen van internet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Prim schreef:
    Ik mag het niet en doe het dus ook niet, ik zou het maar snel gaan vertellen als ik jou zou zijn


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Endure schreef:
    (...)

    Ja maar 13 en dan zelf zomaar met de trein op pad zonder iemand in te lichten end ergelijke, best gevaarlijk, in mijn ogen. Vooral het meeten van mensen van internet.

    Oh, kom op. Dat is op alle leeftijden gevaarlijk. :'D
    Want of je nu 30 of 13 bent, je kunt dan echt niet tegen 'n moordenaar of whatever op.
    Ja, ik heb zonet Harry Potter gekeken. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"