• Ik ben bezig om een boek te schrijven ik ben pas begonnen en wil jullie wat laten lezen om te weten wat jullie er van vinden gebruik het alsjeblieft niet in je quizzen want ik heb het zelf geschreven oke hier een klein stukje:

    5 jaar geleden toen gebeurde het dat vreselijke moment in mijn leven mijn ouders waren omgekomen bij een tragisch ongeluk. We reden op de snelweg ’s nachts nu denk je natuurlijk heel gewoon maar nee er was iets bijzonders met die snelweg. Ik weet niet waarom maar ik voelde iets ik voelde dat er iets mis zou gaan op deze snelweg ondanks dat ik me zo raar voelde ging ik weer verder in mijn boek op een gegeven moment gaf mijn moeder een gil ik keek snel op en zag heel snel tegen over ons een wit licht op ons afkomen daarna werd ik wakker in het ziekenhuis. Ik kan me nog goed herinneren hoe het eruit zag een witte kamer en het stonk er vreselijk maar het meest vreemde was dat mijn moeder naast mijn bed zat terwijl zij ook in de auto zat. De dokter kwam en zei ‘ik zie dat je wakker bent ik heb slecht nieuws’ ik keek weer naast me maar mijn moeder was verdwenen verward keek ik om me heen waar kon ze nou gebleven zijn? De dokter zei: ‘is er wat?’
    ‘Eh… nee’ had ik gestameld de dokter ging weer verder met praten hij zei dat mijn moeder meteen na het ongeluk overleden was en dat mijn vader in een ander ziekenhuis lag hier vlakbij de dokter ging weer weg. Het zweet brak me uit maar hoe kan dat? Ik keek weer opzij en zag mijn moeder weer zitten dit maal met bloed op haar hoofd ze zei iets wat ik niet kon verstaan. Ze pakte een papiertje en schreef daarop: Lieverd, het spijt me, zorg goed voor je vader en ook voor jezelf denk eraan dat ik altijd bij je zal zijn en jij bent de enige die mij zal kunnen zien maar niet horen kusjes mam. Ze gaf het aan mij en er rolde een traan over haar wang. Ik las het papiertje en nu rolde er ook tranen over mijn wangen.

    Hmhm, inderdaad, dat is geheel aan de schrijfster of iets realistisch is oder nicht. Daarnaast is het ook nog een je eigen interpretatie.

    (..)een witte kamer en het stonk er vreselijk (...)
    mss meer beschrijven
    het stonk naar ...(wat? medicijnen,kaka)
    ik vind het een heel mooi verhaal en spannend ^^

    dankje

    ik vind het echt heel goed, wel lastig om een boek te schrijven maar succes igg, en als je hem uit brengt ga ik hem kopen :P

    het is echt een super mooi verhaal! tranen staan me nu al in de ogen, veel succes met je verhaal nog! wordt vast en zeker een bestseller:D
    x.(H)

    het is echt een super mooi verhaal! tranen staan me nu al in de ogen, veel succes met je verhaal nog! wordt vast en zeker een bestseller:D
    x.(H)

    echt waar?

    mooi(H)(H)(H)(flower)

    Het is best goed hoor! Maar om het duidelijker te maken zou ik meer punten zetten, anders ontstaat er op sommige punten een beetje verwarring, maar voor de rest is het best goed!


    Not every conversation is a fight to win. - Christina