• Ik ben met mijn moeder het programma "Sister Wives" aan het kijken en ik vroeg me plots af wat jullie hier nou van vinden; meerdere vrouwen die getrouwd zijn met dezelfde man. Deze vrouwen wonen ook samen en beschouwen elkaar als familie - een doorsnee gezin dus, maar dan met meerdere vrouwen.

    Nu is mijn vraag dus; wat vinden jullie daarvan? Zou je het later zelf ook doen, of moet je er niet eens aan denken om je man/vrouw met iemand anders (of meerdere mensen) te moeten delen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tsja als die lui zich er goed onder voelen...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze moeten doen wat ze willen, maar ik zou zoiets nooit willen. Daar ben ik te jaloers voor.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou denk ik jaloers worden...


    Food.

    Ik vind het waanzin.


    You are beautiful, you are love.

    Mja, als zij dat nou leuk vinden... Ik zou er niet aan denken, niets voor mij. ;']

    Insurgent schreef:
    Ze moeten doen wat ze willen, maar ik zou zoiets nooit willen. Daar ben ik te jaloers voor.

    Dat ze maar doen wat ze niet laten kunnen, zolang de rest van de maatschappij er geen last van heeft.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb er eens een boek over gelezen en misschien dat het bij sommige gezinnen werkt, maar bij het merendeel toch niet. De mens is veel te egoïstisch om te delen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Volgens mij was er hier eens een stelling van de week over.
    Maar och, ik zou het niet kunnen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ivan schreef:
    Tsja als die lui zich er goed onder voelen...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik zou zoiets nooit doen, en snap die vrouwen - om heel eerlijk te zijn - ook niet. :Y)


    To infinity and beyond •

    Ik vind het belachelijk dat vrouwen dat accepteren. Aangezien het vaak meerdere vrouwen zijn met 1 man geeft het mij soms moordneigingen (cat).

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:10 ]


    Shoganai i ne~

    Kreayshawn schreef:
    Ik zou zoiets nooit doen, en snap die vrouwen - om heel eerlijk te zijn - ook niet. :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ivan schreef:
    Tsja als die lui zich er goed onder voelen...


    Scharry schreef:
    Ik zou denk ik jaloers worden...


    Omnivium schreef:
    Ik vind het waanzin.


    26 - 02 - '16

    Neelsel schreef:
    Volgens mij was er hier eens een stelling van de week over.
    Maar och, ik zou het niet kunnen.


    Owja, de meest verkeerd begrepen stelling ooit xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Owja, de meest verkeerd begrepen stelling ooit xD

    Oeps, ik wist niet dat hier een stelling over was. Wat gebeurde er dat het de meest verkeerd stelling ooit maakte? x'D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:15 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.