• Gister kreeg ik ineens te horen dat een goede vriend van me in coma ligt. Hij is van een 10 meter hoog dag gevallen. Hij is nog steeds niet wakker. Zn lever is ook ingescheurd, bekken gescheurd, vanalles in z'n gezicht gebroken noem maar op. Hij is ook op z'n hoofd gevallen dus ze weten niet dat als ie wakker word, hóé ie wakker word. Hij kan zomaar zwaar gehandicapt worden of niemand meer herkennen, of alles opnieuw moeten leren etc.
    Ik voel me zo klote nu. Zaterdag had ik nog de grootste lol en nu kan ie ieder moment dood gaan..

    Het staat ook op internet als je meer wilt weten. KLIK

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:08 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wooow dat is echt erg!
    heel veel sterkte!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    sterkte en ik lees de reacties van mensen op die site en sommige lijkt me erg pijn te doen voor familie en vriendinnen ;_;


    Shoganai i ne~

    Dat is echt erg.
    Veel sterkte <3


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is echt erg D: Veel sterkte meid(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt erg :O

    Heel veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dankjulliewel


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow, zo erg, ik weet er bijna niks op te zeggen, heel veel sterkte =(


    “Love is a contradiction.”

    Enorm veel sterkte meid! (flower)


    All I wanna do is lose control

    twizzle schreef:
    wooow dat is echt erg!
    heel veel sterkte!


    None but ourselves can free our minds.

    Heel veel sterkte! Je kan wel zien dat bijna al het commentaar van volwassenen komt op die site, aangezien (bijna) iedereen bot reageerd. Van die reacties moet je proberen je niets aan te trekken, want die mensen die zulke botte dingen zeggen sporen niet.

    Ik hoop echt voor jou, zijn ouders, familie en vrienden dat hij er weer boven op komt. Nogmaals, veel sterkte.


    Ik ben gemeen xoxo

    O my freaking dipshit!
    Ookal ken ik hem niet, ik hoop dat alles goed komt! Dit is zó vreselijk. ):


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Jezus, ik ben er helemaal stil van. Wat erg...
    Ik wens je heel veel sterkte toe en ik hoop dat het goed komt met hem...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    echt heel veel sterkte!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Beleza schreef:
    Heel veel sterkte! Je kan wel zien dat bijna al het commentaar van volwassenen komt op die site, aangezien (bijna) iedereen bot reageerd. Van die reacties moet je proberen je niets aan te trekken, want die mensen die zulke botte dingen zeggen sporen niet.

    Ik hoop echt voor jou, zijn ouders, familie en vrienden dat hij er weer boven op komt. Nogmaals, veel sterkte.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Sterkte


    What is youre favo scary movie?