• Gister kreeg ik ineens te horen dat een goede vriend van me in coma ligt. Hij is van een 10 meter hoog dag gevallen. Hij is nog steeds niet wakker. Zn lever is ook ingescheurd, bekken gescheurd, vanalles in z'n gezicht gebroken noem maar op. Hij is ook op z'n hoofd gevallen dus ze weten niet dat als ie wakker word, hóé ie wakker word. Hij kan zomaar zwaar gehandicapt worden of niemand meer herkennen, of alles opnieuw moeten leren etc.
    Ik voel me zo klote nu. Zaterdag had ik nog de grootste lol en nu kan ie ieder moment dood gaan..

    Het staat ook op internet als je meer wilt weten. KLIK

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 18:08 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heeel veel sterkte, dit is gewoon echt erg! ):


    Tears are words the heart can't say.

    Heel veel sterkte!
    Ik hoop echt dat het helemaal goed met hem komt


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat verschrikkelijk.. jezus.. heel veel sterkte..


    ars moriendi

    Archibald schreef:
    Wow, zo erg, ik weet er bijna niks op te zeggen, heel veel sterkte =(


    We accept the love we think we deserve.

    Beleza schreef:
    Heel veel sterkte! Je kan wel zien dat bijna al het commentaar van volwassenen komt op die site, aangezien (bijna) iedereen bot reageerd. Van die reacties moet je proberen je niets aan te trekken, want die mensen die zulke botte dingen zeggen sporen niet.

    Ik hoop echt voor jou, zijn ouders, familie en vrienden dat hij er weer boven op komt. Nogmaals, veel sterkte.

    Ergens is het ook z'n eigen schuld, maar je gunt het natuurlijk niemand.. En het voelt gewoon kak als t zo dichtbij is..
    En dankjewel.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.