• Heeft iemand enig idee hoe je iets terug stuurt naar de Wehkamp zónder dat je een account hebt aangemaat? Want hier heeft iemand geen idee en ik kan het niet vinden op de site. Én dan komt er ook nog is bij dat het echt snel moet gebeuren, lol. Moet je het gewoon in het pakket doen, naar het adres terugsturen en betalen wat je wilt houden?
    Dus, iemand enig idee? I'll love you forever.

    iemand komt het ophalen, dat is bij ons in ieder geval, maar wij hebben een account.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    misschien staat het ergens in de algemene voorwaarden? Ik zou t niet weten


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    twizzle schreef:
    iemand komt het ophalen, dat is bij ons in ieder geval, maar wij hebben een account.

    Ja, dat is mét account. Vorige keer had mijn moeder ook iets teruggestuurt en toen hadden we ook geen account, maar ze weet niet meer hoe ze dat had gedaan.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ja, dat is mét account. Vorige keer had mijn moeder ook iets teruggestuurt en toen hadden we ook geen account, maar ze weet niet meer hoe ze dat had gedaan.
    voor zover ik weet hebben we nog nooit iets terug gestuurt zonder account, dus ik weet het ook niet. ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Het pakket naar één of ander Kiala punt brengen. Dan komen ze het daar ophalen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Als je iets besteld hebt dan heb je toch al een account daar? :'DD
    Sorry, geen idee :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Naar een of andere punt brengen, een winkel of een plaats waar ze dat ophalen. Maar wij hebben een account, en dat is makkelijker. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kalona schreef:
    Als je iets besteld hebt dan heb je toch al een account daar? :'DD
    Sorry, geen idee :Y)

    Haha, nee, je kan ook bestellen zonder account (krul)

    Odyssey schreef:
    Het pakket naar één of ander Kiala punt brengen. Dan komen ze het daar ophalen.

    Ja, dat wist ik, haha. Maar ik bedoel, in het algemeen, met het pakket. Ik heb dus 3 dingen besteld, hou er 1, en de andere moeten terug, snap je?

    Fragile schreef:
    Kijk hier eens

    Dat had ik toch al helemaal uitgespurt -_____- Ik ben niet achterlijk ofzo.

    Hooligan schreef:
    (...)
    Dat had ik toch al helemaal uitgespurt -_____- Ik ben niet achterlijk ofzo.

    Sorry hoor? :'D
    Ik probeer je alleen maar te helpen.
    Jij bent echt ongesteld ofzo. (cat)

    Fragile schreef:
    (...)
    Sorry hoor? :'D
    Ik probeer je alleen maar te helpen.
    Jij bent echt ongesteld ofzo. (cat)

    Zo bedoelde ik het hélémaaaaaal niet? Lol wtf. En nee sorry, al moet ik het wel worden.