• Ik heb zo'n wiebelig laptop-tafeltje van de IKEA, maar ik gebruik hem nog steeds omdat 'ie handig is. Mijn laptop is daar al 3x vanaf gevallen. (1x een jaar geleden, 1x gister, 1x vandaag)
    Dan schrik ik me dood, en dan denk ik: 'Kut m'n laptop is 'r aan.' Maar dan doet mijn laptop het nog als voorheen. Ik heb een Edward laptop met Jacob temperatuur. (hij raakt best snel overhit, omdat ik teveel bestanden erop heb staan, dus ik ga snel een keer opruimen)
    Nou, mijn laptop survived the crash, maar mijn oplader moet er wel aan lijden. Dit is de derde (!!!) oplader. De eerste had de hond kapot gemaakt, de tweede viel opeens uit, en dit is mijn derde oplader, die nu dus ook naar de klote gaat, omdat dat ding dat in mijn laptop zit buigt. Hij werkt nog wel. Gelukkig.

    En nu vraag ik:
    Hoe kan ik dit het beste aan mijn vader vertellen?


    There's power in the words you whisper.

    Gewoon eerlijk zijn ;)


    What is youre favo scary movie?

    Harrison schreef:
    Ik heb een Edward laptop met Jacob temperatuur. (hij raakt best snel overhit, omdat ik teveel bestanden erop heb staan, dus ik ga snel een keer opruimen)

    Kan je het beste een keer je CPU cooler ontstoffen, de data op je harde schijf heeft geen ene hol te maken met hoe warm je CPU wordt.

    Back on-topic:
    Wat Evelon zegt kan je het beste doen, leugens zullen het waarschijnlijk enkel erger maken.

    LOL! Ik heb een Edward laptop met Jacob temperatuur. Echt grappig!

    Mijn zus heeft dat ook. Gewoon vertellen dat er iets mis met je oplader is.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    YukiNagato schreef:
    (...)
    Kan je het beste een keer je CPU cooler ontstoffen, de data op je harde schijf heeft geen ene hol te maken met hoe warm je CPU wordt.

    Back on-topic:
    Wat Evelon zegt kan je het beste doen, leugens zullen het waarschijnlijk enkel erger maken.


    Oww... *voelt zich blond*


    There's power in the words you whisper.

    Met je oplader had ik ook, hele laptop uit elkaar gehaald, ding weer goed gebogen en aan elkaar gelijmd. gefixd!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    YukiNagato schreef:
    (...)
    Kan je het beste een keer je CPU cooler ontstoffen, de data op je harde schijf heeft geen ene hol te maken met hoe warm je CPU wordt.

    Back on-topic:
    Wat Evelon zegt kan je het beste doen, leugens zullen het waarschijnlijk enkel erger maken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.