• Hee,

    Heb je een leuke gif, foto, of whatever, als het maar met 1D te maken heeft. (:
    Maar vooral weetjes zijn leuk om te delen xP.

    Share it baby :P

    x.

    Poll: Klik! (:
    Laat je mening even achter: Klik! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 12:42 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    De poll is nog niet beschikbaar (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Roadrunner schreef:
    De poll is nog niet beschikbaar (:


    Woepsiiieeeee, nu wel (:


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Weet je, ik heb een Htc Legend. En daar moeten de achtergrond foto's 'uitgeknipt' worden. Je kunt ze er niet volledig opzetten. Dus zou ik heel graag een foto willen van Harry en/of Liam met een grote, leuke achtergrond. En Tsjaad, om die zef te maken zal niet lukken, zo handig ben ik niet :$

    x.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik snap niet helemaal wat je precies bedoeld o.O


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niall:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Roadrunner schreef:
    Ik snap niet helemaal wat je precies bedoeld o.O


    Liam of Harry met daarom heen een groot stuk achtergrond ofzo, dat ze echt in het midden staan... Naja, laat maar (;
    Heeft te maken met mijn telefon, echt een rot ding.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Liam of Harry met daarom heen een groot stuk achtergrond ofzo, dat ze echt in het midden staan... Naja, laat maar (;
    Heeft te maken met mijn telefon, echt een rot ding.


    Oh, ik denk niet dat ik dat kan maken. Mijn photoshop skills zijn niet echt goed.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:06 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vas' happenin?


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Vas' happenin?



    Zayn, you're hilarious.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Claw schreef:
    Vas' happenin?



    god kotm er eentje weer met der vas happennin! HIj is wel leuk dat wel, vooral dat liedje!

    Harrry Styles!

    Ik heb een weetje, Louis is van mij! Nu weten jullie dat ook allemaal.(cat)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:53 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik heb een weetje, Louis is van mij! Nu weten jullie dat ook allemaal.(cat)

    Als we zo gaan beginnen, Liam en Harry zijn van mij.:9~:9~:9~:9~ :9~:9~:9~:9~:9~
    I don't share :Y)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin


    (H)(H)(H)

    Ik ben mijn moeder aan het veranderen aan een onedirectioner :Y) Ze zegt dat ze inderdaad niet slecht zijn :3


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.