• Hee,

    Heb je een leuke gif, foto, of whatever, als het maar met 1D te maken heeft. (:
    Maar vooral weetjes zijn leuk om te delen xP.

    Share it baby :P

    x.

    Poll: Klik! (:
    Laat je mening even achter: Klik! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 12:42 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zayn! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Liam James Payne :9~ maar ik vind ze alle 5 fantastisch, perfect & noem maar op !


    i'm broken, do you hear me.

    Een heel domme vraag eventjes, maar wie heeft d'r een lief? Zayn en Louise hebben d'r eentje. Dat weet ik, maar wat met Niall, Harry en Liam?


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Een heel domme vraag eventjes, maar wie heeft d'r een lief? Zayn en Louise hebben d'r eentje. Dat weet ik, maar wat met Niall, Harry en Liam?

    Liam waarschijnlijk wel, Niall en Harry zeker niet ;D


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Liam waarschijnlijk wel, Niall en Harry zeker niet ;D


    Jep, Liam heeft een vriendin.. En die vriendin ben ik xP *wishing*


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Jep, Liam heeft een vriendin.. En die vriendin ben ik xP *wishing*

    Keep dreaming, haha (:
    Nee, ik weet zeker dat de toekomstige vrouwen van onze 1D-leden allemaal van Quizlet komen!


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Keep dreaming, haha (:
    Nee, ik weet zeker dat de toekomstige vrouwen van onze 1D-leden allemaal van Quizlet komen!

    Dat zekker!
    zo zal ik later natuurlijk me Harry Trouwen., ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Dat zekker!
    zo zal ik later natuurlijk me Harry Trouwen., ;3

    Moet ik het nou nog vaker zeggen? Ik heb op elk topic nu al onthuld dat Harry mij een huwelijksaanzoek gedaan heeft! ;o
    Waarom snapt niemand dat nou toch nadat ik het één keer gezegd heb :'c


    JDN.

    NIALL JAMES HORAN(H)


    What's so bad about being different?

    Claw schreef:
    Vas' happenin?

    :9~:9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 1:21 ]


    Save me from myself.


    is deze niet geweldig? ;d


    'the best thing about being in One Direction is Zayn Malik'. — Liam Payne

    Boulevard schreef:
    Een heel domme vraag eventjes, maar wie heeft d'r een lief? Zayn en Louise hebben d'r eentje. Dat weet ik, maar wat met Niall, Harry en Liam?


    Liam heeft géén vriendin meer, het is uit heb ik gisteren gelezen. (: Louis heeft met Hannah Walker, Zayn met Rebecca Ferguson en Niall en Harry zijn single. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Liam heeft géén vriendin meer, het is uit heb ik gisteren gelezen. (: Louis heeft met Hannah Walker, Zayn met Rebecca Ferguson en Niall en Harry zijn single. (:

    Ook al is er helemaal niks over Liam en Danielle bevestigd, dat ze wat hadden, wat jij zegt is wel zo inderdaad (:


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Ook al is er helemaal niks over Liam en Danielle bevestigd, dat ze wat hadden, wat jij zegt is wel zo inderdaad (:


    Klopt, het is nooit bevestigd, maar mijn gevoel zegt dat ze wel wat hadden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Klopt, het is nooit bevestigd, maar mijn gevoel zegt dat ze wel wat hadden. (:

    Yes, zelfde. Als je die tweets leest and stuff... Daar zit echt een luchtje aan.


    JDN.