• Hee,

    Heb je een leuke gif, foto, of whatever, als het maar met 1D te maken heeft. (:
    Maar vooral weetjes zijn leuk om te delen xP.

    Share it baby :P

    x.

    Poll: Klik! (:
    Laat je mening even achter: Klik! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 12:42 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Everdeen schreef:
    (...)

    Liam heeft géén vriendin meer, het is uit heb ik gisteren gelezen. (: Louis heeft met Hannah Walker, Zayn met Rebecca Ferguson en Niall en Harry zijn single. (:


    Heee heee, calm down met dat 'geen vriendin'.
    IK ZEG TOCH DAT IK LIAMS VRIENDIN BEN!!!!!!!!!!!!!!!!


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Tussen Zayn en Rebecca zou het ook al uit zijn, heb ik gelezen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ziam schreef:


    is deze niet geweldig? ;d

    Hahaha deze foto is leuk!:']


    Think, it's the new sexy.

    blijkbaar heeft Harry een vriendinnetje, ze deed me in de clip ofzoiets. weet iemand van jullie daar meer van? <3


    i'm broken, do you hear me.

    OneChelsea schreef:
    blijkbaar heeft Harry een vriendinnetje, ze deed me in de clip ofzoiets. weet iemand van jullie daar meer van? <3

    Nopes, niks van gehoord.


    JDN.

    OneChelsea schreef:
    blijkbaar heeft Harry een vriendinnetje, ze deed me in de clip ofzoiets. weet iemand van jullie daar meer van? <3

    Ik vond net dit artikel!


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Ik vond net dit artikel!


    Dus er is nog niet echt gezegd of ze wat hebben, maar wel dat ze close waren? & bedankt om het me te laten weten (; xx


    i'm broken, do you hear me.

    BTW ze staan in de nieuwste Top of the Pops (UK tijdschrift) Met posters van hun allemaal(:
    Je kan hem hier in NL kopen(: Bij ABC in Amsterdam en Waterstones in A'dam(:
    en de ABC in Den Haag(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    BTW ze staan in de nieuwste Top of the Pops (UK tijdschrift) Met posters van hun allemaal(:
    Je kan hem hier in NL kopen(: Bij ABC in Amsterdam en Waterstones in A'dam(:
    en de ABC in Den Haag(:


    & weet je of het in Belgie te verkrijgen is :D


    i'm broken, do you hear me.

    Oooeehh, dan moet ik snel naar A'dam xD
    Weet iemand of je die online kan bestellen?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    xLiamPayne schreef:
    Oooeehh, dan moet ik snel naar A'dam xD
    Weet iemand of je die online kan bestellen?


    Ik weet niet.. ik heb wel een mail gestuurd met of het kon(:


    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    BTW ze staan in de nieuwste Top of the Pops (UK tijdschrift) Met posters van hun allemaal(:
    Je kan hem hier in NL kopen(: Bij ABC in Amsterdam en Waterstones in A'dam(:
    en de ABC in Den Haag(:

    Ik weet het, maar ik woon aan de facking andere kant van Nederland xD

    OneChelsea schreef:
    (...)

    Dus er is nog niet echt gezegd of ze wat hebben, maar wel dat ze close waren? & bedankt om het me te laten weten (; xx


    Graag gedaan!
    Ja dat klopt. Nummers uitgewisseld en afgesproken dat ze elkaar weer zouden gaan zien als Harry weer eens in LA was. (:


    JDN.

    Wacht eens, heeft iemand niet even die posters ingescand zodat ik ze kan uitprinten? (A)


    JDN.

    Joszie schreef:
    Wacht eens, heeft iemand niet even die posters ingescand zodat ik ze kan uitprinten? (A)


    Ik heb ze van tumblr:D
    Alleen Liam nog niet-.-





    What's so bad about being different?

    NeedYouNow schreef:
    (...)

    Ik heb ze van tumblr:D
    Alleen Liam nog niet-.-






    Ja die heb ik ook al allemaal gezien, maar ik wilde graag een ingescande, zodat je niet al die kreukels ziet en zo, maar het lijkt alsof niemand die heeft xD


    JDN.