• Misschien niet heel erg belangrijk ofzo, maar leuk leek het mij wel. Soms heb je bij een hoofdstuk, -tenminste ik heb dat- dat je écht zoiets hebt van dat liedje past hierbij. Nu dacht ik misschien is het leuk dat je als schrijfster, van een story bij een hoofdstuk een liedje kan plaatsen die dan als het hoofdstuk automatisch afgespeeld wordt of bij het openen van een story zelf, als je dit natuurlijk niet wilt kun je het ook gewoon uitzetten. Volgens mij bestaat er ook al zoiets bij hyves? Dat er een liedje afgespeeld wordt automatisch? Nouja, in ieder geval mij leek het wel leuk.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:32 ]

    Aan de ene kant lijkt het me een beetje irritant, maar aan de andere kant een heel leuk idee. Dus ik ga voor een 50/50.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    lijkt me niet echt nodig, je kan ook gewoon een link naar Youtube plaatsen


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Zal waarschijnlijk de site een stuk trager maken :x


    Olive

    lorreborre schreef:
    lijkt me niet echt nodig, je kan ook gewoon een link naar Youtube plaatsen

    Dat lijkt mij echt tering irritant

    Ik zou het juist irritant vinden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, vind het heel irritand als je een story opent en dan heb je een liedje. Wel een leuk idee, maar het lijkt me heel irritand. :3.

    Nee alsjeblieft niet. Lijkt me vreselijk irritant en ik zou me niet kunnen concentreren op het lezen.
    Maar je kan toch gewoon een youtube link plaatsen?


    As travars

    lorreborre schreef:
    lijkt me niet echt nodig, je kan ook gewoon een link naar Youtube plaatsen

    Oeh, ik wist dat iemand dit ging zeggen, maar daar had ik al een tegenargument voor! -steekt tong uit- Dan zie je al de titel van een liedje en kun je das al inschatten waar het over gaat en het is natuurlijk ook gewoon een leuk iets als het al automatisch afspeelt. Nu er aangezien ook veel soundtracks bij stories geplaatst worden (:

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:30 ]

    Ik haat het als er muziek komt die ik niet kan afzetten. Je kan evengoed een link naar yt zetten dan.

    Leeds schreef:
    Nee alsjeblieft niet. Lijkt me vreselijk irritant en ik zou me niet kunnen concentreren op het lezen.
    Maar je kan toch gewoon een youtube link plaatsen?


    Ik had al gezegd/getypt dat je hem uit kon zetten? x) Kan bij hyves ook, volgens mij?

    Confused schreef:
    (...)
    Oeh, ik wist dat iemand dit ging zeggen, maar daar had ik al een tegenargument voor! -steekt tong uit- Dan zie je al de titel van een liedje en kun je das al inschatten waar het over gaat en het is natuurlijk ook gewoon een leuk iets als het al automatisch afspeelt. Nu er aangezien ook veel soundtracks bij stories geplaatst worden (:

    Lol zet dan een link naar zippyshare en zet bij de titel Soundtrack Hoofdstuk 1.

    Gosh, ik ben zwaar tegen, ik erger me daar altijd dood aan, en dan kan ik niet meer lezen, of whatever. 9 van de 10 keer is het dan ook nog een liedje dat ik niet leuk vind, en zit dat weer de hele dag in mijn hoofd. En uiteindelijk zal het de site waarschijnlijk heel sloom maken..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Capulet schreef:
    Ik haat het als er muziek komt die ik niet kan afzetten. Je kan evengoed een link naar yt zetten dan.


    Nog één keer, ik had in mijn topic geplaatst dat je hem uit kon zetten. :)

    Ik zou dat zó irritant vinden.


    -