• Misschien niet heel erg belangrijk ofzo, maar leuk leek het mij wel. Soms heb je bij een hoofdstuk, -tenminste ik heb dat- dat je écht zoiets hebt van dat liedje past hierbij. Nu dacht ik misschien is het leuk dat je als schrijfster, van een story bij een hoofdstuk een liedje kan plaatsen die dan als het hoofdstuk automatisch afgespeeld wordt of bij het openen van een story zelf, als je dit natuurlijk niet wilt kun je het ook gewoon uitzetten. Volgens mij bestaat er ook al zoiets bij hyves? Dat er een liedje afgespeeld wordt automatisch? Nouja, in ieder geval mij leek het wel leuk.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:32 ]

    Nee dankje o-O
    Aangezien veel mensen zelf muziek luisteren en dan horen ze een ander liedje erdoorheen o-O


    & aangezien je hyves er bijbetrekt nog meer tegen :P Aangezien Q niet te veel op hyves moet lijken

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 19:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Totaal overbodig, lijkt mij.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Medieval schreef:
    Aan de ene kant lijkt het me een beetje irritant, maar aan de andere kant een heel leuk idee. Dus ik ga voor een 50/50.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fellatio schreef:
    Nee dankje o-O
    Aangezien veel mensen zelf muziek luisteren en dan horen ze een ander liedje erdoorheen o-O


    & aangezien je hyves er bijbetrekt nog meer tegen :P Aangezien Q niet te veel op hyves moet lijken


    Ik bedoelde gewoon, dat ze dit op hyves ook hebben. Dat wil toch niet zeggen dat Q op hyves gaat lijken of wel? :)

    dat lijkt me best wel irritant


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    neuh, je kan al youtube filmpjes plaatsen bij stories dus ik vind het niet nodig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Confused schreef:
    (...)

    Ik bedoelde gewoon, dat ze dit op hyves ook hebben. Dat wil toch niet zeggen dat Q op hyves gaat lijken of wel? :)


    Nee, maar zo lijkt het dan wel ;)
    Maar, this al niet goed als je hyves er bij gaat betrekken XD.
    Maar, this rond om het automatisch af te laten spelen (:
    Gewoon zelf een filmpje van YT erbij zetten is makkelijker. Zo kunnen de mensen zelf beslissen of ze het willen luisteren ja of de nee (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm.. Ik denk niet dat dit topic nog enig nut heeft. ik heb m'n best gedaan (a). SLUIT MAAR! (:

    Nee, dat leest misschien irriant.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het ook echt irritant vinden, zelfs al kan je hem uitzetten. Want meestal luister ik muziek en lees ik tegelijk, en dan heb ik niet echt zin om opeens een liedje waar ik misschien wel een hekel aan heb, door mijn eigen muziek heen te horen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    lorreborre schreef:
    lijkt me niet echt nodig, je kan ook gewoon een link naar Youtube plaatsen

    Je kan er toch ook gewoon een link plaatsen?
    Ik vind het overbodig :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Devin schreef:
    Zal waarschijnlijk de site een stuk trager maken :x


    There's power in the words you whisper.

    lorreborre schreef:
    lijkt me niet echt nodig, je kan ook gewoon een link naar Youtube plaatsen


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Een link naar youtube is beter, denk ik. Dan kan de lezer zelf kiezen of hij naar de muziek gaat luisteren of niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]