• De stelling van vandaag luidt:
    Men kijkt eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. De 'slechte' vooroordelen die je hoort over mensen in rolstoelen zijn meestal niet waar.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Eens. Verstandelijk/lichamelijk beperkte personen kunnen veel meer dan iedereen denkt.


    Follow your dreams. You're the only one who knows how to.

    Oneens.
    Je kunt niet iedereen over een kam scheren. Er kunnen mensen zijn die dat doen, maar echt niet iedereen.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    <3

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    @Iedereen die hem vaag vind, hij is toch heel duidelijk in mijn ogen :O


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oneens, volgens mij zeggen zoveel mensen dat men dat doet en doet men het daarom al lang niet meer. Natuurlijk zijn er wel gevallen dat je wel eerst op de rolstoel let, maar dat is dan omdat ik laag over de grond kijk.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    nee, meestal zie ik eerst de personen en besef dan pas dat ze in een rolstoel zitten x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Meestal wel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    tatanka schreef:
    oneens.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Eens
    Maar dat zou moeten veranderen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.

    Eens.


    Olive

    Ja, ik wel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk wel.
    Maar is dat niet een beetje logisch?
    Een rolstoel valt gewoon op, dat is het eerste dat je ziet.
    & dan kijk je naar de persoon erin.
    Ik vind dat wel normaal zo.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    C18 schreef:
    Ja, ik wel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.