• De stelling van vandaag luidt:
    Men kijkt eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nou, dat ligt eraan of dat je naar de grond, of meer naar de lucht kijkt! (A)


    Sappig en rood met pukkels

    Fellatio schreef:
    Meestal wel,

    Tegenwoordig word je beoordeelt op je uiterlijk en daar hoort de rolstoel ook bij.. Terwijl die mensen vet veel kunnen


    Let it come and let it be

    Oneens, mijn oma zit zelf in een rolstoel en de moeder van een vriendin van mij ook, ik beoordeel een mens daar niet op. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, maar dat is logisch. Je kijkt eerst naar wat er opvallend is aan een persoon en daarna kijk je echt naar de persoon zelf. Dat is heel normaal. Iedereen kan zeggen dat hij het niet doet, maar je bedenkt eerst 'hé, die zit in een rolstoel' dan dat je denkt 'hé, die heeft een leuke broek aan'. Bij ons zit iemand op school die in een rolstoel zit. Als iemand over haar praat, is het eerste wat mensen zeggen: 'oh ja, die in een rolstoel'. Gewoon, omdat je dan weet over wie je het hebt. Het betekent niet dat mensen gelijk verkeerd of met medelijden aan die persoon denken. Dat meisje die bij ons in een rolstoel zit, wordt ook niet elke dag met een medelijdende blik aangekeken. Maar iedereen blijft haar herkennen aan haar rolstoel. Dat is logisch, zo onthouden wij bepaalde mensen. Je onthoudt altijd het opvallende, zodat je later kan zeggen: 'oh, je bedoelt die ene met...'


    To live would be an awfully big adventure

    Eens, net zoals je eerst naar iemands tattoo kijkt, en dan pas naar de persoon zelf.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, ik kijk altijd als eerste naar iemand zijn gezicht.


    Alleen maar tranen van geluk

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneens, een persoon verteld meer dan zo'n ding.
    Voor mij is persoonlijkheid meer.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Oneens, ik kijk naar het gezicht.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Neu hoor, ik kijk naar de persoon.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Niet waar, ik kijk eerst naar de persoon omdat ik een rare tik heb om vreemd te staren naar IEDEREEN. ;aa


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    So true.


    There is nothing more badass than being yourself

    zeker weten van wel!! zelf heb ik een broertje dat soms in de rolstoel moet, je wilt niet weten hoe vreemd je dan aangestaard word...


    And that's the way a cookie crumbles :)

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.