• De stelling van vandaag luidt:
    Men kijkt eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, mijn beste vriendin zit in een rolstoel en ik kijk er niet meer naar, maar veel mensen kijken wel eerst naar haar rolstoel en gaan dan naar haar toe, en meestal helaas om te pesten.


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Hmm, ik kijk wel eerst van; 'Oh, die zit in een rolstoel'
    En dan hoe die persoon eruit ziet, maar niet dat ik ga oordelen van
    'Oh, die zit in een rolstoel dus die wil ik niet als vriendin/vriend.'

    Vaaaag. x)


    I never finish anyth

    Eens, maar dat wil niet zeggen dat ik de persoon erin geen kans geef zichzelf te bewijzen.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Em, nee ik kijk altijd of ik diegene ken die er in zit. xd Maar opzich valt het hele totaal plaatje toch direct op ..?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    oneens.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    StJimmy schreef:
    Oneens,sommigen kijken eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin,andere kijken eerst naar de persoon er in en dan pas naar de rolstoel.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    StJimmy schreef:
    Oneens,sommigen kijken eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin,andere kijken eerst naar de persoon er in en dan pas naar de rolstoel.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Atmosphere schreef:
    Eens, onbewust hebben we over iedereen een vooroordeel, hoe graag je het ook niet wilt. Je zult eerst kijken naar wat er 'apart' aan de persoon is, voor je de persoon zelf bekijkt voor wie hij/zij is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mee eens,
    onbewust zul je iemand daarop beoordelen en zul je sneller vooroordelen hebben.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    StJimmy schreef:
    Oneens,sommigen kijken eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin,andere kijken eerst naar de persoon er in en dan pas naar de rolstoel.


    I´m nothing special.

    Voor mij hangt het ervan af hoe je de stelling interpreteerd.

    -Als er op straat iemand passeerd in een rolstoel. Merk ik eerst die rolstoel op, omdat dat nogal opvalt.

    -Wat vooroordelen betreft, ik ken iemand in een rolstoel en heb enorm veel respect voor hem, vooral zijn levenslust na zijn ongeval waardoor hij in een rolstoel belande, dus nee ik heb geen vooroordelen ivm mensen in een rolstoel tenzij positief.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eens.
    En diegene die zeggen dat hun eerst de persoon opvallen dan die rolstoel :') stop the lies bitchez.


    I live for the applause, you will die for it.

    je zul altijd zien de mensen vragen wat er gebeurd is aan de persoon achter de rolstoel terwijl de persoon in de rolstoel zelf prima antwoord kan geven

    Capulet schreef:
    Jezus welke stellingen zijn dit eigenlijk tegenwoordig.


    To infinity and beyond •

    Meestal wel, omdat een rolstoel opvalt. Het is alleen niet zo dat iedereen meteen vooroordelen over die persoon zal hebben.


    Caution first, always.