• De stelling van vandaag luidt:
    Men kijkt eerst naar de rolstoel en dan pas naar de persoon erin

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ForeverHappy schreef:
    Mee eens,
    onbewust zul je iemand daarop beoordelen en zul je sneller vooroordelen hebben.

    Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Als bij gelegenheid rolstoelgebruik kan ik hier alleen maar een dikke vette ja op antwoorden.
    Vooral als ik loop en niet in mijn rolstoel zit, kijken mensen naar me, of beter gezegd mijn handicap.
    Ik hoop echt ooit iemand tegen te komen die dat niet doet, maar naar mijn gevoel is die persoon nog lang niet in zicht.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sommige mensen hebben er meteen een vooroordeel over klaar. Ik hoor daar niet bij.


    Love always and forever- Avril Lavigne

    Fellatio schreef:
    Meestal wel,

    Tegenwoordig word je beoordeelt op je uiterlijk en daar hoort de rolstoel ook bij.. Terwijl die mensen vet veel kunnen

    dat dus ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eens. Onbewust maar het klopt


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Created schreef:
    Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eens en oneens.

    Je denkt wel altijd eraan dat die in een rolstoel zit, maar betekent dat dat je de rolstoel eerst ziet? Nee!
    Als ik iemand zie die zit en toch voortbeweegt, vind ik dat raar en kijk naar de details: hij zit in een rolstoel, het is een vrouw/man, hij heeft ... haren, enz.

    Nou uhm nee? Ja het valt wel op als iemand in een rolstoel zit omdat je naar beneden kijkt enzo, maar ik zie het meer tegelijk?


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Somige mensen wel.
    ik probeer er gewoon niet naar te kijken.
    Want ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen mij aan zou kijken als ik in een rolsoel zat !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Moest ik even delen..

    tatanka schreef:
    oneens.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James