• Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.

    Onze wereld is zo oversekst.
    Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
    En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.

    Iemand die het eens is?
    Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)

    Ja, ik ooook.


    Your make-up is terrible

    Happy to be a girl.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben opgegroeid met jongens dus af en toe voel ik me net een jongen.
    Bwaah ik wil soms zo graag een jongen zijn >__<

    Och, ik zou ook zo graag een jongen zijn. Met precies hetzelfde wat jij zegt. Ook alle lasten die meiden hebben, jwz de maandelijkse. Bij zwemmen moet je altijd op je topje letten. En bij een jongen kom je ook gewoon weg met een simpele spijkerbroek en een simpel shirtje. Maar nee bij meiden moet dat weer meer. Allemaal van dat soort dingen. Kortom, ik zou echt liever een jongen willen zijn. Lijkt me heerlijk ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Celestial schreef:
    Ik ben opgegroeid met jongens dus af en toe voel ik me net een jongen.
    Bwaah ik wil soms zo graag een jongen zijn >__<


    Herkenbaaaar -boks-


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Ik zit hier nu met een kruik op mijn buik omdat mijn fucking baarmoeder aan het leeglopen is en ik wil nu janken totdat ik sterf, omdat het zo een pijn doet.
    Dus. Ja.

    LostMelody schreef:
    (...)

    Herkenbaaaar -boks-

    Yes, I'm not the only one! ;D

    Er zitten vast ook wel nadelen aan het zijn van een jongen 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
    AARGH. :@


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Sweeney schreef:
    Happy to be a girl.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Painted schreef:
    Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
    AARGH. :@


    Ze moeten hun baard scheren lieve schat. :'D En nogmeer.


    Your make-up is terrible

    Painted schreef:
    Ik weet het. Ze hoeven niets te scheren, geen maandelijke problemen, hoeven niet in een hele modieuze outfit te lopen -nouja, wel een beetje maar komaan,- zij hoeven alleen maar hun broek op hun knieën te hangen en dan zijn ze koel.
    AARGH. :@


    Over die broek denk ik echt hélemaal hetzelfde! --'

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze moeten hun baard scheren lieve schat. :'D En nogmeer.


    Wat nog meer? ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nim schreef:
    Er zitten vast ook wel nadelen aan het zijn van een jongen 8D


    Ja, dat denk ik ook.
    Als je niet kan voetballen, niet gespierd bent, en denkt dat je een kleintje hebt,...


    You are the poetry Shakespeare was missing.