• Ok, dit is mijn persoonlijke mening en dit moet er even uit: Ik wil dus echt een jongen zijn.

    Onze wereld is zo oversekst.
    Ik heb een vriend en die kan enkel grappen maken over mijn tieten omdat die iets groter zijn dan normale, maar echt niet extreem of zo?
    En ik bedoel, kijk nou naar mijn broer... Hij gaat zo gemakkelijk door het leven en ik zit met al die vriendinnen/jongens shit. Ik zou hem echt willen zijn.

    Iemand die het eens is?
    Of not? (No prob., eigen mening is altijd toegestaan.)

    Nee ik blijf liever gewoon een meisje :Y)

    Edit: Ahw dat gesprek tussen Assassin en Darksavior (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 16:21 ]


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    Nouja heel eerlijk kan ik me niks bedenken wat een nadeel zou zijn als je een jongen bent.
    Oke, je MOET voor jezelf opkomen. Je MOET bereidt zijn om mensen neer te slaan als het erop aankomt. Je MOET oppassen met wat je zegt, want je wilt een andere jongen niet zomaar uitdagen of kwaad maken. Maar verder weet ik niks =3


    Ik vind je redenen in een woord; dom.


    We're all mad here.

    Levine schreef:
    Nee ik blijf liever gewoon een meisje :Y)

    Edit: Ahw dat gesprek tussen Assassin en Darksavior (cat)

    Ze is een schat he (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padawan schreef:
    (...)

    Ik vind je redenen in een woord; dom.

    Ik vertel alleen dat wat ik op school zie. Ik heb daar geen last van hoor =3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Leuk als je verkering hebt hoor. Maar serieus ga ergens anders het kleffe stel uithangen. Bij elkaar bijvoorbeeld. Jezus.


    Hwuergh

    LivingHell schreef:
    Leuk als je verkering hebt hoor. Maar serieus ga ergens anders het kleffe stel uithangen. Bij elkaar bijvoorbeeld. Jezus.


    Er is er een jaloers. (:


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat je gelijk hebt. Maar ik probeer er niet naar om te kijken en gewoon voordelen te halen uit het feit dat ik een vrouw ben. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Levine schreef:
    (...)

    Er is er een jaloers. (:

    Sorry, maar ik heb zelf een hartstikke leuke vriendin. Ik vind het gewoon kinderachtig dat in plaats van enkel op het onderwerp te reageren er dan klef gedoe moet onstaan. Dat is mijn mening.


    Hwuergh

    LivingHell schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik heb zelf een hartstikke leuke vriendin. Ik vind het gewoon kinderachtig dat in plaats van enkel op het onderwerp te reageren er dan klef gedoe moet onstaan. Dat is mijn mening.


    Gefeliciteerd. :Y) Kinderachtig? Ik vind het lief en schattig en ik vind dat jij kinderachtig bezig bent.


    To infinity and beyond •

    LivingHell schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik heb zelf een hartstikke leuke vriendin. Ik vind het gewoon kinderachtig dat in plaats van enkel op het onderwerp te reageren er dan klef gedoe moet onstaan. Dat is mijn mening.


    Als je dat al klef vind heb ik medelijden met je vriendin.


    Your make-up is terrible

    Levine schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd. :Y) Kinderachtig? Ik vind het lief en schattig en ik vind dat jij kinderachtig bezig bent.


    Dankje. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Kunnen jullie dit ook 'uitvechten' in elkanders gastenboek? 8D Of gewoon niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uh nee, ik ben het liefste een meisje (bloos)


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je dat al klef vind heb ik medelijden met je vriendin.

    Ik ga niet zo heel achterlijk alles op een site zetten. Ik doe gewoon heel veel voor haar. En ik ben misschien niet zo klef maar ik ben wel romantisch. En dat zijn jullie niet; jullie zijn gewoon achterlijk.


    Hwuergh

    Ik ben meestal rond jongens, kleed me ook niet echt meisjesachtig (lederen vestjes en allstars), geen probleem voor mij dus...
    Soms krijg ik wel een opmerking, van andere metalheads... en daarvan zijn er nu eenmaal niet zoveel.
    Ik zit dan wel met het probleem dat als ik een jongen leuk vind, hij me ziet als maat en niet als meid.
    Er is dus altijd een probleem.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.