• Ik personelijk vind Jersey shore echt helemaal het einde.

    Mijn favoriet is Sammi oftewel 'sweetheart'. Zij is alles wat ik zou willen zijn. Ze heeft al zoveel meegemaakt met die piep Ronni en toch blijft ze bij hem. Ze is gewoon te lieff.

    Wat vind jij van jersey shore en wie is jouw favo?

    iel ik haat Sammi, ze denkt dat ze niks fout doet en dat Ronni alles heeft gedaan terwijl zi jzo eijsgiejkgpsogkw
    uhm
    Ik weet niet, ik denk DJ Pauly. NEE. omfg allemaal. Deena, Jenni, Snooki, Pauly, Mike en Vinny :3 Ronni en Sammi vind ik niet zo speciaal ofzo :l

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 14:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Snooki (krul)


    effort never betrays you

    Snooki ;D & Jwoww.


    To infinity and beyond •

    HAHA Ronni is awesome, Sammi stelt zich altijd aan.

    Mijn favo is Pauly.


    -

    Genius schreef:
    HAHA Ronni is awesome, Sammi stelt zich altijd aan.

    Mijn favo is Pauly.

    + Sammi is gewoon een zeikwijf. Ze blijft maar door gaan over Miami and oh my god. YOU JUST TRAUMATISED ME, yeah right. Hij gaf je alleen maar een duw hoor, pfoe.
    Aansteller.

    Pauly D en Jwoww ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ronni was deigene die vreemd ging in maimi. Hij mag zijn beide handjes kussen dat Sammi hem vergeeft. Vervolgens word hij woedend omdat Sammi met een ander danst terwijl ze toen beide single waren. Hij maakt al haar spullen kapot en Sammi moet haar vriendinnen en jersey verlaten om dat mister eikel zich niet kan inhouden.

    Wie is dan fout?

    Hale schreef:
    Ronni was deigene die vreemd ging in maimi. Hij mag zijn beide handjes kussen dat Sammi hem vergeeft. Vervolgens word hij woedend omdat Sammi met een ander danst terwijl ze toen beide single waren. Hij maakt al haar spullen kapot en Sammi moet haar vriendinnen en jersey verlaten om dat mister eikel zich niet kan inhouden.

    Wie is dan fout?

    Omfg, Sammi is echt gewoon 1 fucking aansteller. Hoeveel zomers verder? Hij had allang niks meer gedaan. Zij word al fucking boos als hij 1 keer hoi tegen iemand zegt. Zij kan echt niet normaal doen, zij is echt 1 fucking bipolar mongool. Even serieus, omfg. Ik word echt chagrijnig van haar

    Hooligan schreef:
    (...)
    Omfg, Sammi is echt gewoon 1 fucking aansteller. Hoeveel zomers verder? Hij had allang niks meer gedaan. Zij word al fucking boos als hij 1 keer hoi tegen iemand zegt. Zij kan echt niet normaal doen, zij is echt 1 fucking bipolar mongool. Even serieus, omfg. Ik word echt chagrijnig van haar


    Had het niet beter kunnen beschrijven *O*


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    Ronni was deigene die vreemd ging in maimi. Hij mag zijn beide handjes kussen dat Sammi hem vergeeft. Vervolgens word hij woedend omdat Sammi met een ander danst terwijl ze toen beide single waren. Hij maakt al haar spullen kapot en Sammi moet haar vriendinnen en jersey verlaten om dat mister eikel zich niet kan inhouden.

    Wie is dan fout?
    Ze zitten beide fout :l Maar Sammi het meest omdat ze overal een groot fucking probleem van maakt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 14:44 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben het eens met Shockwave en Hooligan over Sammi 8'D

    En mijn favo is. Euh. Pauly, denk ik. Of Snooki, ze is grappig :3
    Of Vinny. Of Jwoww. Nee, ik weet niet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    (...)
    Omfg, Sammi is echt gewoon 1 fucking aansteller. Hoeveel zomers verder? Hij had allang niks meer gedaan. Zij word al fucking boos als hij 1 keer hoi tegen iemand zegt. Zij kan echt niet normaal doen, zij is echt 1 fucking bipolar mongool. Even serieus, omfg. Ik word echt chagrijnig van haar


    Nee Ronni is de biggest aansteller.

    Hij maakt al haar spullen kapot en dan gaat ze na huis. En dan gaat hij wat depri lopen doen en Michael bolton luisteren. En duizend rozen sturen na Sammi en haar zus om het 'goed' te maken.

    Wie is dan de aansteller?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 14:47 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Nee Ronni is de biggest aansteller.

    Hij maakt al haar spullen kapot en dan gaat ze na huis. En dan gaat hij wat depri lopen doen en Michael bolton luisteren. En duizend rozen sturen na Sammi en haar zus om het 'goed' te maken.

    Wie is dan de aansteller?
    Sammi :>


    I live for the applause, you will die for it.

    Shockwave schreef:
    (...)Sammi :>


    Zou jij gebleven zijn als jouw ex-vriend al jou spullen kapot maakte omdat je met een ander danste in de club?

    Een beetje vrouw zou weg gegaan zijn denk ik....

    Hale schreef:
    (...)

    Nee Ronni is de biggest aansteller.

    Hij maakt al haar spullen kapot en dan gaat ze na huis. En dan gaat hij wat depri lopen doen en Michael bolton luisteren. En duizend rozen sturen na Sammi en haar zus om het 'goed' te maken.

    Wie is dan de aansteller?

    Lol Sammi.
    Ik zou hetzelfde als Ronni reageren, kijk hoe lang zij erover doorgaat. En dan gaat zij uiteindelijk als een fucking hoer op de bar staan. 'WHERE'S THE HOTTEST GUY' /care
    En trouwens, hoe achterbaks kan je zijn, als je het ERG vind, dat je verteld word wat hij heeft gedaan, en vervolgens nog bij hem blijft. Dan ben je niet lief, dan is er iets mis met je.