• Ik personelijk vind Jersey shore echt helemaal het einde.

    Mijn favoriet is Sammi oftewel 'sweetheart'. Zij is alles wat ik zou willen zijn. Ze heeft al zoveel meegemaakt met die piep Ronni en toch blijft ze bij hem. Ze is gewoon te lieff.

    Wat vind jij van jersey shore en wie is jouw favo?

    Seriously. Sammi is gewoon een vreselijk wijf. De manier waarop ze praat en de manier waarop ze vecht dan. Met die hilarische handgebaren en ze bleef maar honderdduizend keer hetzelfde herhalen. Ze heeft Ronni gekwetst en hij verdiende dat niet. Plus dan nog het feit dat Sammi en Ronni volgens mij nooit écht samen waren --'. Ze is een aanstelster en ik snap dat Ronni een keer helemaal flipte.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    Ronni was deigene die vreemd ging in maimi. Hij mag zijn beide handjes kussen dat Sammi hem vergeeft. Vervolgens word hij woedend omdat Sammi met een ander danst terwijl ze toen beide single waren. Hij maakt al haar spullen kapot en Sammi moet haar vriendinnen en jersey verlaten om dat mister eikel zich niet kan inhouden.

    Wie is dan fout?

    Sammi sws, ze blijft maar zeiken overal om. Als ze het hem vergeven heeft waarom blijft ze dan door zeiken over wat er in Miami gebeurde. :')


    -

    Hooligan schreef:
    (...)
    Lol Sammi.
    Ik zou hetzelfde als Ronni reageren, kijk hoe lang zij erover doorgaat. En dan gaat zij uiteindelijk als een fucking hoer op de bar staan. 'WHERE'S THE HOTTEST GUY' /care
    En trouwens, hoe achterbaks kan je zijn, als je het ERG vind, dat je verteld word wat hij heeft gedaan, en vervolgens nog bij hem blijft. Dan ben je niet lief, dan is er iets mis met je.


    Verplaats je eens in haar schoenen.

    Ze was bijna haar vriendinnen kwijt geraakt door hem.

    Hij heeft ikweet niet hoeveel wijven in miami geneukt en zijn hoofd tussen ikweet niet hoeveel borsten gestoken. Maar ze wilde hem niet kwijt dus bleef ze bij hem. En dan gaat hij zo doen.....

    Genius schreef:
    (...)
    Sammi sws, ze blijft maar zeiken overal om. Als ze het hem vergeven heeft waarom blijft ze dan door zeiken over wat er in Miami gebeurde. :')


    Vergeven en vergeten zijn twee hele andere dingen...

    Sammi maakt gewoon de fout dat ze dingen niet achter zich kan laten en continue oude koeien uit de sloot haalt en shit. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hale schreef:
    (...)

    Verplaats je eens in haar schoenen.

    Ze was bijna haar vriendinnen kwijt geraakt door hem.

    Hij heeft ikweet niet hoeveel wijven in miami geneukt en zijn hoofd tussen ikweet niet hoeveel borsten gestoken. Maar ze wilde hem niet kwijt dus bleef ze bij hem. En dan gaat hij zo doen.....


    Nee, ze is niet bijna haar vriendinnen kwijt geraakt door hém. Maar doordat ze flipte over dat briefje. Haar schuld dus, want ze deden gewoon wat het beste was. HIJ HEEFT NIET GENEUKT MET WIJVEN, kijk je die fucking serie niet ofzo? Ze heeft hem VERGEVEN, dan neem ik aan dat je niet meer terug denkt aan wat er gebeurd is. --'


    To infinity and beyond •

    Ik heb het nog nooit gezien ;P


    Caution first, always.

    Levine schreef:
    (...)

    Nee, ze is niet bijna haar vriendinnen kwijt geraakt door hém. Maar doordat ze flipte over dat briefje. Haar schuld dus, want ze deden gewoon wat het beste was. HIJ HEEFT NIET GENEUKT MET WIJVEN, kijk je die fucking serie niet ofzo? Ze heeft hem VERGEVEN, dan neem ik aan dat je niet meer terug denkt aan wat er gebeurd is. --'


    Denk je dat het alleen bij dansen is gebleven dan?

    Die camares zijn niet altijd aan he...

    Levine schreef:
    Snooki ;D & Jwoww.


    En Vinny. :'D Ik kijk Jersey Shore bijna elke dag. o:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    damn, ronni ging vreemd ja en dat had meteen opgelost kunnen worden maar sam maakt daar een heel drama van. ik heb geen favoriete persoon omdat de meeste gewoon zeikerds zijn :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hale schreef:
    (...)

    Denk je dat het alleen bij dansen is gebleven dan?

    Die camares zijn niet altijd aan he...


    Nee, hij heeft met ze gezoend.
    Denk je nou serieus, dat ze het er niet in zouden doen dat hij ''vreemd'' zou gaan. Wat denk je zelf (; natuurlijk zouden ze dat doen.


    To infinity and beyond •

    Hale schreef:
    (...)

    Verplaats je eens in haar schoenen.

    Ze was bijna haar vriendinnen kwijt geraakt door hem.

    Hij heeft ikweet niet hoeveel wijven in miami geneukt en zijn hoofd tussen ikweet niet hoeveel borsten gestoken. Maar ze wilde hem niet kwijt dus bleef ze bij hem. En dan gaat hij zo doen.....

    Blablablaaaaaaaaaaaaaaaa /care

    Hale schreef:
    (...)

    Vergeven en vergeten zijn twee hele andere dingen...

    Ze is gewoon dom.


    -

    Cayenne schreef:
    Pauly D en Jwoww ^^


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Pauly D en Vinny.


    We're all mad here.