• Ik personelijk vind Jersey shore echt helemaal het einde.

    Mijn favoriet is Sammi oftewel 'sweetheart'. Zij is alles wat ik zou willen zijn. Ze heeft al zoveel meegemaakt met die piep Ronni en toch blijft ze bij hem. Ze is gewoon te lieff.

    Wat vind jij van jersey shore en wie is jouw favo?

    snooki, jwoww, deena die vindt ik het leukst ze blijven altijd bij elkaar in goede en slechte tijden

    Flowery schreef:
    Snooki (krul)

    en Vincenzo! :9~


    All was well.

    snooki x'D
    "I'm a fucking dwarf"


    Cool, neat, swell -Cry

    ik vind ze helemaal niks


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ga denk ik m'n username weer terug doen naar Snooki ;3.


    To infinity and beyond •

    Flowery schreef:
    Snooki (krul)

    Ook al kijk ik er niet echt naar, voor die keren dat ik het zie is het snooki. ^^

    Ik heb een hekel aan Jersey Shore. (krul)

    Ik kijk nu seizoen 4 & daar is het eindelijk uit tussen ronnie en sam. Dus maak je geen zorgen (: alleen sam die slijmt nog steeds en alles bij ronnie, maar ronnie wilt niks meer met haar. En mike word btw verliefd op snooki in seizoen 4. ;s okej nu ben ik alles aan het verklappen, me lievelingetjes zijn Jenni & Snooki <3.

    Hilton schreef:
    Ik kijk nu seizoen 4 & daar is het eindelijk uit tussen ronnie en sam. Dus maak je geen zorgen (: alleen sam die slijmt nog steeds en alles bij ronnie, maar ronnie wilt niks meer met haar. En mike word btw verliefd op snooki in seizoen 4. ;s okej nu ben ik alles aan het verklappen, me lievelingetjes zijn Jenni & Snooki <3.


    En hoe kom jij aan seizoen 4?

    Snooki,Omdat mensen soms zeggen dat ik op haar lijk en me Snooki noemen.

    X,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Hale schreef:
    (...)

    En hoe kom jij aan seizoen 4?


    Ik ken een site waar je (mommenteel) alle afleveringen kan zien, en De 2 eerste 2 van seizoen 4 xd


    All I wanna do is lose control

    Hilton schreef:
    Ik kijk nu seizoen 4 & daar is het eindelijk uit tussen ronnie en sam. Dus maak je geen zorgen (: alleen sam die slijmt nog steeds en alles bij ronnie, maar ronnie wilt niks meer met haar. En mike word btw verliefd op snooki in seizoen 4. ;s okej nu ben ik alles aan het verklappen, me lievelingetjes zijn Jenni & Snooki <3.
    Mike en Snooki? what


    I live for the applause, you will die for it.

    Jenni en Sammi. Maar Sammi kan soms wel bitchy zijn, maar dt heb ik ook. En Jwoww is gewoon AWESOME


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ik ken hun niet eens >.<


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Castle schreef:
    (...)

    Ik ken een site waar je (mommenteel) alle afleveringen kan zien, en De 2 eerste 2 van seizoen 4 xd


    Link?