• Hé, leuk dat jullie op dit topic hebben geklikt, nu kun je meedoen aan een onzinspelletje die toch wel leuk is (vind ik!)

    uitleg!
    Ik verzin hier een woord. Mijn woord is bijvoorbeeld 'huilarpje'. Diegene die na mij reageert, die gaat een betekenis verzinnen voor dat vreemde woord 'huilarpje'. Wees origineel! Voorbeeld: een huilarpje is een volwassen mens die wel eens huilt terwijl hij/zij harp speelt. De tranen vallen dan op de harp waardoor de harp kapot gaat. Huilarp-mensen zijn dus meestal mensen met kapotte harpen.

    dit heb ik even zo verzonnen, maarrr.... Kunnen jullie ook een leuke/gekke/originele betekenis verzinnen, bij mijn woord?
    Mijn woord is: "Krioelbomper".

    Wanneer je een betekenis hebt verzonnen, kom dan weer met een nieuw woord die je zomaar even bedacht hebt. Dan kan diegene na jou weer een betekenis verzinnen... veel plezier & succes..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Een IkeaFruitJatter.(cat)


    Malhaysiboe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een Duitser die voor Hitler is en iedereen laat schrikken.

    Deorkodé

    Dé geniale formule om deorant te verzinnen die altijd goed blijft.

    Gnorken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sommige gnoes hebben een onbeheersbare drang om hun gras te eten met een vork. Helaas hebben zij hoeven en besluiten zij vaak om van verdriet niets meer te eten. Helaas overlijden deze 'Gnorken' dus altijd erg vroeg.

    Jalundios


    Alis volat propriis

    Een maangod; luna of lundi betekent maan, en dio betekent god in een andere taal dan het Nederlands.(cat) Deze maangoden komen vooral voor in sprookjes, hoewel menigeen zegt dat ze écht bestaan. Jalundi de Dappere is één van de bekendste maangoden, Jalundo is één van de meest slechte; deze twee maangoden nemen het dan ook vaak tegen elkaar op in de sprookjes.

    Islaigas.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Is - lai - gas; isj-laaj-gas; Aangeven dat iets zo grappig is, dat het iedereen aan het lachen zou kunnen krijgen, zoals 'lachgas' dat ook doet.

    Sobybme


    Life is hard and then we die

    Een spin die verdriet heeft en zijn geluk gaat zoeken bij een duizendpoot.

    Dregtrdvfut


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dregtrdvfut = een hersenspinsel van een zieke geest zonder spellingscontrole op zijn computer.

    Karaknatsjboem.


    Are you lost?

    Het geluid dat Igor Karkarov maakt als hij zich voorstelt.

    Snillisiank


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Een nieuwe soort stinkdier. =D

    Gluburp.

    Als een vis boert, word dat zo genoemd

    Reqwino


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    dat is een slap iemand die in winkelrekken ligt



    kolirasedybutropadex


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat is een durex seksspeeltje dat gebruikt werd tussen oermensen en dino's.
    kirtoff


    Owl you need is love.

    Een soort bedovertrek van de Ikea.

    Jhhhhhhhhs.

    Een vreugdekreet van een West-Vlaming dat ipv medeklinkers geen klinkers kan uitspreken.

    qerrrriensje.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2011 - 22:17 ]


    Owl you need is love.