• Hé, leuk dat jullie op dit topic hebben geklikt, nu kun je meedoen aan een onzinspelletje die toch wel leuk is (vind ik!)

    uitleg!
    Ik verzin hier een woord. Mijn woord is bijvoorbeeld 'huilarpje'. Diegene die na mij reageert, die gaat een betekenis verzinnen voor dat vreemde woord 'huilarpje'. Wees origineel! Voorbeeld: een huilarpje is een volwassen mens die wel eens huilt terwijl hij/zij harp speelt. De tranen vallen dan op de harp waardoor de harp kapot gaat. Huilarp-mensen zijn dus meestal mensen met kapotte harpen.

    dit heb ik even zo verzonnen, maarrr.... Kunnen jullie ook een leuke/gekke/originele betekenis verzinnen, bij mijn woord?
    Mijn woord is: "Krioelbomper".

    Wanneer je een betekenis hebt verzonnen, kom dan weer met een nieuw woord die je zomaar even bedacht hebt. Dan kan diegene na jou weer een betekenis verzinnen... veel plezier & succes..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Trazebur: Een woord dat uitgeroepen wordt als de uitroeper dronken op een eenhoorn zit die net een kikker gegeten heeft. Deze uitroep word vaak gebruikt door Eskimo's en pinguins.

    Sukoabidapdoe.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Een Sukoabidapdoe is een instrument dat alleen bespeeld kan worden door domme surinamers. Slimme mensen en niet-surinamers kunnen het instrument niet zien, wel horen.

    Grattelbep.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Oude oma's met de baard in hun keel.

    Hoelahoeshi.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Hoelahoeshi: Persoon die altijd hoest als hij hoelahoept


    Ujpslkmdf


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat is een kapot toetsenbord :')

    Bardelup.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Bardelup:Vis die kan koken


    Muppellop


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Een vaatdoekje i nde vorm van een muppet.

    Yabugortheid


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.