• Angezien ik nogal klein ben, loop ik steeds op hakken. (De pumps die ik nu vooral draag zijn ongeveer 8 cm denk ik :)) Ik ga ook steeds naar school met mijn hakken en dan vragen mijn vriendinnen zich steeds af of ik er geen pijnlijke voeten van krijg. Zij zeggen dat ze het na enkele minuten al niet meer kunnen verdragen, maar ik voel zelfs na een hele dag niets. Hebben jullie ook last van die hakken na een hele dag erop te lopen? :)


    If you can dream it, you can do it.

    Opzich heb ik nu een normaal lengte als je kijkt naar de meisjes bij ons op school enzo... Maar later wordt ik volgens de GGD 1,65 gemiddeld en dan ga ik wss wel hakken dragen van 5/7 cm ofzo. Dan ben ik alweer 1,70 en dat is genoeg voor mij. :3


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Wij moesten dat ooit voor Spaans minimaal 7 centimeter, nou ik heb nog nooit zulke zere voeten gehad. Ik heb nu sleehakken van 3 centimeter en daar kan ik wel heel lang op lopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Veel te pijnlijk voor mij, zo'n hakken, ik draag ze alleen bij hele speciale gelegenheden.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Als je het gewoon bent doet het geen pijn, nee.
    Maar als je altijd plat loopt en dan opeens op pumps, doet het natuurlijk pijn. Daarom dat je moet beginnen met kleintjes en steeds ietsje hoger gaan :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nah. Ik heb er nooit zoveel last van, maar na een hele dag erop te hebben gelopen heb ik toch echt wel pijn. (no_chears)


    To infinity and beyond •

    Ik draag nooit hakken, eigenlijk. 1 keertje voor een toneelstuk, en dat was nog de hele tijd stilstaan, en toen vond ik het eigenlijk al irritant. x'D Maar als ik er echt mooi vind, heb ik dat er wel voor over. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Hangt er van af hoe hoog mijn hakken zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Assassin schreef:
    Nee, pas na enkele uren erop gestaat te hebben word het een beetje pijnlijk vind ik.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Na een dag heb ik er toch ook wat last van ;D
    mr als je ze elke dag draagt , denk ik wel dat je voeten eraan wennen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb er niet echt last van, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik draag nooit hakken.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik kan niet hoger lopen met hakken dan 5 cm :'3.
    Hoger dan 5 cm (en zelfs 5 cm) val ik om letterlijk :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga je mijn zielige verhaal vertellen;
    Ik ben 1.55 en word niet groter, en ik mag geen hakken omdat ik een heel slechte rug heb :'D

    Assassin schreef:
    Nee, pas na enkele uren erop gestaat te hebben word het een beetje pijnlijk vind ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik draag geen hakken (clown)


    -