• Angezien ik nogal klein ben, loop ik steeds op hakken. (De pumps die ik nu vooral draag zijn ongeveer 8 cm denk ik :)) Ik ga ook steeds naar school met mijn hakken en dan vragen mijn vriendinnen zich steeds af of ik er geen pijnlijke voeten van krijg. Zij zeggen dat ze het na enkele minuten al niet meer kunnen verdragen, maar ik voel zelfs na een hele dag niets. Hebben jullie ook last van die hakken na een hele dag erop te lopen? :)


    If you can dream it, you can do it.

    Mijn voeten kunnen het makkelijk aan, maar ik heb een blessure aan mijn knieën en daardoor wordt het moeilijker


    Don't dream your life, but live your dream!

    Aan het begin voelde ik het even, maar daarna kun je er gewoon heel erg makkelijk op lopen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb alleen last van mijn voeten na een avond stappen. :P

    Diffuse schreef:
    Nja, als ik al de hele dag aan het rondlopen ben op hakken van ong 12cm, dan krijg ik ook wel pijnlijke voeten, maar anders meestal niet..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Diffuse schreef:
    Nja, als ik al de hele dag aan het rondlopen ben op hakken van ong 12cm, dan krijg ik ook wel pijnlijke voeten, maar anders meestal niet..


    Only those who listen can hear

    Ik draag moeiteloos hakken, ik loop er ook hele dagen op, omdat ik ook klein ben


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eigenlijk doet het nooit pijn. Alleen na m'n gala had ik er wel heel erg veel last van, maar toen heb ik er ook heel lang op gelopen, gedanst en gesprongen ö


    the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

    Assassin schreef:
    Nee, pas na enkele uren erop gestaat te hebben word het een beetje pijnlijk vind ik.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ecanus schreef:
    Ligt er aan of ik ze nog in moet lopen x'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nee, het doet geen pijn. Altijd eerst inlopen, vooral met 12 centimeter. -spreekt uit ervaring-


    Behind the laughter it actually means something.

    Ehm, ik draag niet zo vaak hakken en ik ging vandaag een uurtje op visite bij familie met mijn eerste paar hakken en auw.. het deed zeer.
    Maar ik denk dat je er wel aan wend als je er elke dag op loopt. Daarom dat jij er tegen kan. :)
    Ik wil eigenlijk vaker hakken dragen, dus moet ik nog veel oefenen, hmm.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik heb niet zulke stevige voeten, dus normaal gesproken draag ik ze niet.
    Maar als ik hakken draag en best veel loop krijg ik er echt last van!


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    jep heb oook geen pijn (krul).


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ja, maar mijn voeten zijn misvormt en daar krijg ik een operatie voor als het te veel vergroeid. : D


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik draag bijna nooit hakken, maar van degene die ik had heb ik nooit pijn gehad. Maar die waren ook niet zo hoog natuurlijk. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'