• Angezien ik nogal klein ben, loop ik steeds op hakken. (De pumps die ik nu vooral draag zijn ongeveer 8 cm denk ik :)) Ik ga ook steeds naar school met mijn hakken en dan vragen mijn vriendinnen zich steeds af of ik er geen pijnlijke voeten van krijg. Zij zeggen dat ze het na enkele minuten al niet meer kunnen verdragen, maar ik voel zelfs na een hele dag niets. Hebben jullie ook last van die hakken na een hele dag erop te lopen? :)


    If you can dream it, you can do it.

    Nee, totaal niet zelfs. Ik loop fijner op hakken dan op platte schoenen (niet dat ik geen platte schoenen draag hoor). Ik heb een keer van 7uur 's avonds tot 4uur 's snachts op 14cm pumps staan springen en partyen, dus nope, ik heb geen problemen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Haha. 8 centimeter valt best mee hoor?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Helemaal niet! Ik draag altijd hakken, behalve als ik moet werken en daarna heb ik echt last van mijn voeten, omdat ik platte schoenen niet gewent ben..


    I was an angel living in the garden of evil

    Eh, ik draag vrijwel nooit hakken, alleen bij huwelijken en gala's. En dan begin ik het na drie uur dansen wel te voelen ja.
    Ik blijf erbij dat ik het een nutteloze vorm van zelfverminking vind :]


    No growth of the heart is ever a waste

    In het begin lukt het nog wel, maar later echt niet meer.


    Food.

    ja ik krijg altijd pijn..
    een keer gingn ik en mijn beste vriendin naar een shoolfeest met superhoge hakken en na een tijdje konden we echt niet meer lopen gewoon


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik loop al sinds mijn 7e op hoge hakken (ik zat vroeger op stijldansen :')) en kan er dus zonder problemen een dagje op lopen :)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Ik heb nooit pijn als ik hakken draag. ;o
    En ik moet nieuwe hebben. >_>


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Assassin schreef:
    Nee, pas na enkele uren erop gestaat te hebben word het een beetje pijnlijk vind ik.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nergens last van. Ik draag al hakken van zo'n 12 à 13 centimeter sinds mijn 14e. Pas sinds ik mijn rijbewijs heb, ben ik iets meer op platte schoentjes gaan lopen. Alleen omdat het zo verrekte lastig is om te rijden met killer heels ;)


    Bored.

    Ik draag alleen converse, zelfs ballerina's doen pijn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik draag geen hakken en ga ze ook niet dragen geef mij maar vans.


    You're beautiful.