• Liefst in het Engels want het wordt een Engelse fanfiction. (Als voorbereiding op mijn jaar waar lessen in het Engels worden gegeven.)

    Oké het verhaal heeft vooral te maken met Lee Taemin & Kim (Key) Kibum van SHINee. Alleen het niet niet als band.

    Lee Taemin is wat ze noemen een 'callboy'. Hij niet geen ordinaire zoals vele anderen. Hij is nooit gebruikt geweest en doet het puur voor het geld & het plezier. Ook al is hij nog niet volwassen. Op een dag komt heeft hij een klant in hotel. Hij is de eerste die weigert omwille van zijn leeftijd. Taemin is helemaal weg van de andere. Hij ontdekt dat hij de zoon van het grootste modellenbureau van Zuid-Korea is en zelf een model is. Gaat hij zijn leventje als callboy opgeven en een modellencarrière beginnen? Of heeft zijne andere beroemde vriend plannen?

    Ik heb echt geen idee voor een titel.

    (Al ken je SHINee niet, please? Ik heb een hoop m&m's die ik uitdeel iedereen die een idee heeft.)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Callboy
    Call me and say my name

    Eh ik ben inspiratieloos.


    Your make-up is terrible

    Callboy's choice


    Raad maar raak!

    Assassin schreef:
    Callboy
    Call me and say my name
    Eh ik ben inspiratieloos.


    die is leuk :9~


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Callboy
    Call me and say my name

    Eh ik ben inspiratieloos.


    *gooit m&m's*
    die 2e is leuk :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zitten er wat foutjes in de opbouw van sommige zinnen, bij de beschrijving. Of ik heb het gewoon scheef gelezen, dat kan ook.

    Maarja, even nadenken over wat titels:
    - Call me boy (dom, I know)
    - Callboy or model?
    - The choice
    - Who do you wanna be?

    Oké, ik ben niet echt goed in titels -.-


    “Love is a contradiction.”

    Ik snap dat stukej niet echt, misschien ben ik nog niet helemaal wakker maar die ene hier boven is wel leuk!

    TaeKey schreef:
    (...)

    *gooit m&m's*
    die 2e is leuk :3


    Whuuut, ik word aangevallen door M&M's! -duikt weg-


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whuuut, ik word aangevallen door M&M's! -duikt weg-


    De helft van het pak is in minder dan een halfuur al verslonden geweest. -Is nu zo ziek als wat-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me