• Hufflepuff values hard work, tolerance, loyalty, and fair play.

    For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness.


    These belong in Hufflepuff,
    Where they are just and loyal.
    Those patient Hufflepuffs are true
    And unafraid of toil.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 14:58 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Grizzly schreef:
    (...)


    voilaaaaaa! ^^ kom je straks nog even mee naar mijn toren?

    Gezellig man (':

    Ik vraag me nog steeds af hoe die Zwadderaars hier binnen kwamen zonder wachtwoord (':


    Felix

    Grizzly schreef:
    (...)


    he he heeeeeeeeee;; ik denk dat heel LEUK Hogwarts het nou een beetj aan het krijgen is van jullie arrogantie! ga Voldie's ballen likken, en leave us. srs. Ga naar je eigen Common Room, we hoeven jullie Snape of Draco helemaal niet meer!


    Dray zat de hele tijd goed verscholen voor jullie onkruid. En Snape, die mag je hebben. Ik doe niet aan ballen likken en al helemaal niet van iemand die eruit ziet als een reptiel. Ik doe wat ik wil. Ik blijf een Slytherin.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Gezellig man (':

    Ik vraag me nog steeds af hoe die Zwadderaars hier binnen kwamen zonder wachtwoord (':


    ik ook! en hoe ze onze raadsels weten.. enkel slimme mensen horen die te weten, daarom dat het ook Ravenclaw Common Room is xD


    en momenteel voel ik me zo Slytherin.. ik zit heel me kamer te avada kedavra'en om die mug te doden Ö


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    ik ook! en hoe ze onze raadsels weten.. enkel slimme mensen horen die te weten, daarom dat het ook Ravenclaw Common Room is xD


    en momenteel voel ik me zo Slytherin.. ik zit heel me kamer te avada kedavra'en om die mug te doden Ö

    Nee lieverd, dit is de Huffelpuf kamer. :Y)
    Waarom is hij nog niet dood? Weet je zeker dat je de juiste stok hebt gebruikt?


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Nee lieverd, dit is de Huffelpuf kamer. :Y)
    Waarom is hij nog niet dood? Weet je zeker dat je de juiste stok hebt gebruikt?



    ja, ik weet dat dit Hufflepuff is, maar er zijn zwadderaars bij mij binnengeraakt Ö ik vraag me nog steeds af waar ze de hersencellen vandaan haalden...


    en kweeni, het is gwn een veel te snelle mug.. AVADA KEDAVRA STERF STOM DING!

    ... oke ik hoor nog steeds gezoem --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)


    ja, ik weet dat dit Hufflepuff is, maar er zijn zwadderaars bij mij binnengeraakt Ö ik vraag me nog steeds af waar ze de hersencellen vandaan haalden...


    Ooh, we zijn hier ook. Geloof me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Grizzly schreef:
    (...)


    ja, ik weet dat dit Hufflepuff is, maar er zijn zwadderaars bij mij binnengeraakt Ö ik vraag me nog steeds af waar ze de hersencellen vandaan haalden...


    en kweeni, het is gwn een veel te snelle mug.. AVADA KEDAVRA STERF STOM DING!

    ... oke ik hoor nog steeds gezoem --'

    Misschien moeten jullie dit beter beveiligen want ik kan nog steeds hier naar binenn komen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Grizzly schreef:
    (...)


    ja, ik weet dat dit Hufflepuff is, maar er zijn zwadderaars bij mij binnengeraakt Ö ik vraag me nog steeds af waar ze de hersencellen vandaan haalden...

    Uit de fopshop van Georgie natuurlijk.
    Ja, ze invaderen de boel gewoon. Ik vraag me af waar die dappere Griffoendors toch zijn, als duistere tovenaars en heksen de wereld overnemen. :Y)


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Uit de fopshop van Georgie natuurlijk.
    Ja, ze invaderen de boel gewoon. Ik vraag me af waar die dappere Griffoendors toch zijn, als duistere tovenaars en heksen de wereld overnemen. :Y)

    Too late we hebben de wereld al over genomen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Uit de fopshop van Georgie natuurlijk.
    Ja, ze invaderen de boel gewoon. Ik vraag me af waar die dappere Griffoendors toch zijn, als duistere tovenaars en heksen de wereld overnemen. :Y)

    Sorry, deze Griffoendor heeft het momenteel te druk met haar eigen hachje redden :o 't Leven valt niet mee als de Avada Kedavra's je om de oren vliegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Sorry, deze Griffoendor heeft het momenteel te druk met haar eigen hachje redden :o 't Leven valt niet mee als de Avada Kedavra's je om de oren vliegen.

    Ga nou dood D:
    Avada Kedavra!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ga nou dood D:
    Avada Kedavra!

    Dobby heeeeelp!
    -Opent ogen-
    Waar the hell ben ik? Een bed. Oke. Tot daar aan toe. Wat doet Draco Malfidus naast me? Dobby? Oh fijn, hiervoor krijg ik je nog wel. In elk geval de ideale plaats om dekking te zoeken. Moven, Draco
    -Duikt onder de lakens-


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Dobby heeeeelp!
    -Opent ogen-
    Waar the hell ben ik? Een bed. Oke. Tot daar aan toe. Wat doet Draco Malfidus naast me? Dobby? Oh fijn, hiervoor krijg ik je nog wel. In elk geval de ideale plaats om dekking te zoeken. Moven, Draco
    -Duikt onder de lakens-

    Damm ik mag je niet doden D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Niemand mag haar doden.


    Where there is a sea there are pirates...

    -Klampt zich aan Draco Malfidus vast en trekt hem mee onder de dekens-
    Oke, jochie. Drie dingen. Eén: Je houdt je kop hierover. Twee: Dit is niet wat het lijkt. Je vriendjes proberen me te killen. Drie: Gast, serieus. Jij hebt buikspieren. Die Zwadderich chicks zullen me alleen al dood willen hebben omdat ik dit heb gezien en zij niet!


    No growth of the heart is ever a waste