• Hoi allemaal. Als jullie een cover willen mogen jullie dit invullen:
    Titel:
    Wat/wie moet er op:
    Tagline: - moet niet -
    Extra's:

    Wachtlijst:
    - Dray
    - NurseJoy
    - ZivaDavid
    - Painted
    - Dursley
    - Leave
    - Labyrinthine
    - Zaine
    Voorbeelden:



    Als je meer voorbeelden wilt, dit is mijn oude topic.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 22:42 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    shit ik heb zomaar je job gesteeld, had even niet door dat dit een persoonlijk topic was, ik dacht dat iedereen kon maken. Sorry!


    I feel weak at the things you've said. 'cuz I can tell there's no way they'll get out of my head

    mrsWeasley schreef:
    shit ik heb zomaar je job gesteeld, had even niet door dat dit een persoonlijk topic was, ik dacht dat iedereen kon maken. Sorry!

    Haha, dat is niet erg hoor :') Iedereen maakt wel eens een foutje.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Titel: Clubbed to death
    Wat/wie moet er op: Twee jongens en een meisje op de achtergrond. Het meisje liefst bruin haar en de jongens zwart of bruin.
    Extra's: Het gaat over een geestelijk zieke jongen. Misschien iets mysterieus, maar rond het meisje mag er wel wat licht zijn.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Titel: A werewolf's daughter
    Wat/wie moet er op: Een meisje dat er indiaans uitziet (niet van India maar zoals in Indiaan). Een wolf en eventueel nog een man, rond de 40 ook met diezelfde eis als het meisje( indidaans uitzien)
    Tagline:
    Extra's: Een donkere/duistere sfeer

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 15:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Titel: How could you love me when your heart is stone cold? [Drarry]
    Wat/wie moet er op: verras me (:
    Tagline: De titel(maar dan zonder [Drarry] er op) en de username: Tragically
    Extra's: --


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Titel: Crystal Hearts

    Wat/wie moet er op:
    Link en Luca
    Verder, veras me maar ^^ Jou covers zijn toch geweldig :'D

    Deze twee jongens zijn een tweeling, ze waren vondelingen en inplaats van hun hart hebben ze allebei een edelsteen met speciale krachten in hun borstkas. (Robijn voor Link, Aquamarijn voor Luca)
    Misschien handig om te weten

    Tagline: - moet niet - nou die is er ook niet ^^

    Extra's: Laat al je awesomeheid er maar op los :3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 16:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Titel: All I Need Is Love
    Wat/wie moet er op: Elizabeth Gillies en Victoria Justice
    Tagline: - moet niet - gewoon de titel en Made By Kristen
    Extra's: Niets helemaal niets


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Titel: Enchanted.
    Wat/wie moet er op: Een blondharig meisje, beetje sprookjesachtig en magical.
    Tagline: - moet niet - nope.
    Extra's: nope.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Jouw covers zijn zo mooi! Ik wil er ook één! _O_

    Titel: Our time is running out.
    Wie/wat moet erop: Sowieso Fred Weasley (James Phelps dus) en misschien een meisje? Het liefst een meisje met rood haar. Verder laat ik het eigenlijk aan jou over, want ik heb namelijk zelf geen inspiratie ervoor. Het is iig voor dit[url] verhaal.
    Tageline: /
    Extra's: Zijn er niet!

    Ik hoop dat het lukt met mijn weinige info enzo! Ik ben benieuwd :'D[/url]

    Titel: Time Is Slipping Away
    Wat/wie moet er op:
    1
    2
    En nog eentje. Een mysterieuze achtergrond =]
    Tagline: =
    Extra's: Maak er wat leuk van ^.^ ik vind alles goed.
    xx


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb er al 2 af:



    Later deze dag maak ik er nog een paar. Ciao!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Titel: DISTURBIA / Disturbia (wat jij het mooist vind op de cover)
    Wat/wie moet er op: Draco Malfoy + Thylane Blondeau
    Tagline: a struggle for survival (hoeft niet perse :d)
    Extra's: liefst een beetje een donkere, mysterieuze sfeer. Het speelt zich trouwens niet af op hogwarts, maar in een klein dorpje (:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 14:43 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Titel: Cupid's little soldiers
    Wat/wie moet er op: Harry Styles (deze, deze of deze foto, maar je mag een andere nemen als het niet lukt of zo) en een rode roos.
    Extra's: Het zou wel leuk zijn als het een erg lichte cover is, zoals die voorbeeldcover van 'Lessen van een losbol', alleen een klein beetje donkerder.

    Je covers zijn echt zéér mooi! Echt waar, ze zijn echt super mooi (: Thihi. Je hoeft er ook geen haast achter te steken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 15:07 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Teddiursa schreef:



    Dankjewel voor de cover! =D
    Hij is heel mooi geworden :3 En leuk dat je de koppeltjes naast elkaar hebt gedaan, hehe xd
    Ik ga 'm er zo even opzetten!


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

    Bronte schreef:
    Titel: A werewolf's daughter
    Wat/wie moet er op: Een meisje dat er indiaans uitziet (niet van India maar zoals in Indiaan). Een wolf en eventueel nog een man, rond de 40 ook met diezelfde eis als het meisje( indidaans uitzien)
    Tagline:
    Extra's: Een donkere/duistere sfeer


    Ziezo!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.