• Hier ben ik weer eens met zo'n topic, maar ik heb nu even mijn abolijst opgeschoond, van verhalen waar niet meer aan werd gewerkt, of die me gewoon niet interesseerde. Dus nu ben ik weer dringend op zoek naar nieuwe!

    Wat ik zoek:
    # Originele Harry Potter verhalen
    # One Direction
    # Hungergames
    # Ik overweeg Twilight, als het tenminste origineel is en géén Jasper Hale.

    Onbekende personen mag ook, maar dan wil ik wel een kleine samenvatting, zodat ik weet waar het over gaat. (:
    Je hoeft trouwens echt niet aan te komen met voetbalverhalen, Justin Bieber of Tokio Hotel, want dat vind ik gewoon weg echt vreselijk.

    Ik hoop ook dat als je een verhaal plaats je al minstens 5 - 10 hoofdstukken hebt geplaatst en wel minstens om de 3 dagen iets post, ik hou van lange hoofdstukken!

    Bedankt! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klik(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    dulcetly schreef:
    Klik(krul)


    Bedankt, ik ga hem direct lezen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Bedankt, ik ga hem direct lezen!


    Dankje (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Don't judge me by my cover - Seth Clearwater
    Maar als je zegt van dat je het liefst afgeschreven verhalen wilt lezen vooral over hem dan kan je op mijn profiel altijd terecht. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pemberley schreef:
    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik


    De 2e lijkt me erg leuk, ik ga hem direct lezen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.





    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    This is not a dream | Seth Clearwater

    Twilight maar niet enkel vampieren en weerwolven ;)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 10:38 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    The polyjuice potion enigma van Hel, moet je maar eens zoeken. Kan nu geen link geven want ik zit op eeniPad maar die story is echt fucking awesome c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Onbekende personen:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”



    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 12:05 ]

    My silence says more than my words || Emmett Cullen
    Sara was een doodnormaal meisje, haalde goede punten, praatte graag met vriendinnen, het hele pakket.
    Tot de dag die haar wereld op zijn kop zette. Een dom auto-ongeluk, 2 doden. Doodnormale mensen, liefhebbende ouders. Haar ouders.
    Nu ze alleen voor de verzorging van haar 2 jarig zusje staat praat ze nog maar amper met iemand. Ze worden naar een weeshuis gestuurd, en als een koppel besluit haar zusje te adopteren en de enige connectie die ze nog heeft met haar ouders te verbreken, maakt ze een besluit, ze wilt niet meer praten.

    All that crap you hear on TV about communication and expressing feelings is a lie. No one really cares what you have to say. I wonder how long it would take for anyone to notice if I just stopped talking.

    trailer.
    Soundtrack.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb drie Harry Potter verhalen waaraan ik vaak post, met hoofdstukken tussen de 400 en 700 woorden. :'D

    The Eyes of a Snake [Slytherin] - 71 hoofdstukken
    Teachers, Slytherins & other Criminals - 34 hoofdstukken
    Luna, I want to take you to the moon. - Marcel - 6 hoofdstukken, al afgeschreven en eindigt bij 16, omdat het eigenlijk een one-shot is die te lang werd om in één keer te posten. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/

    Het is wel Twilight, maar misschien dat je het toch wat vind:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Result of breaking all the rules - HP
    HP-fanfiction over de volgende generatie. 19 hoofdstukken, ongeveer 1000 woorden per hoofstuk. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca