• Hier ben ik weer eens met zo'n topic, maar ik heb nu even mijn abolijst opgeschoond, van verhalen waar niet meer aan werd gewerkt, of die me gewoon niet interesseerde. Dus nu ben ik weer dringend op zoek naar nieuwe!

    Wat ik zoek:
    # Originele Harry Potter verhalen
    # One Direction
    # Hungergames
    # Ik overweeg Twilight, als het tenminste origineel is en géén Jasper Hale.

    Onbekende personen mag ook, maar dan wil ik wel een kleine samenvatting, zodat ik weet waar het over gaat. (:
    Je hoeft trouwens echt niet aan te komen met voetbalverhalen, Justin Bieber of Tokio Hotel, want dat vind ik gewoon weg echt vreselijk.

    Ik hoop ook dat als je een verhaal plaats je al minstens 5 - 10 hoofdstukken hebt geplaatst en wel minstens om de 3 dagen iets post, ik hou van lange hoofdstukken!

    Bedankt! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    Link in plaatje: Het is Fantasy en onbekende personne: 4 hoofdstukje ^^

    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/stories/56264/the-death-end/


    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Harry Styles

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 16:38 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Forever is a long time (Leah Clearwater)
    het is wel twilight, maar aangezien de meeste mensen een hekel hebben aan Leah vrij origineel xD


    Alis volat propriis

    HP (:

    * http://www.quizlet.nl/stories/57069/a-lost-dream-sirius-black/
    * http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    daiyu schreef:
    Harry Styles


    Die lees ik al!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    No one was there for you, when the battle began. Now, you're going to finish it, all on your own.


    Deirdra Realmentnon is de adoptiedochter van twee Dooddoeners. Tijdens het regime van Voldemort, komt ze op Hogwarts en de enige die ze kent is Draco Malfoy, ook Dooddoener. Draco voelt zich gedwongen om Deirdra Hogwarts te laten zien en er ontstaat een vriendschap tussen de twee, iets wat sommige mensen niet kunnen waarderen. Terwijl de macht van Voldemort groeit, en het verlangen naar het vinden van Harry Potter ook groeit, helpen Deirdra en Draco de andere Dooddoeners en de spanning stijgt op Hogwarts. Terwijl Draco's angst ook groeit, iets wat Deirdra niet kan snappen, besluiten ze te doen wat van hun verwacht wordt. Onverwachts groeit hun vriendschap en worden ze elkaars beste vrienden. Maar ook dat heeft zijn prijs.

    'Draco, do you love me?' I asked a bit nervous.
    'Of course not, we're friends.' He responded.
    'But I love you, as a friend.' I looked at him and he looked back, he swallowed and crossed his hands.
    'Well, yes. Than I love you.' He smiled at me and I smiled back while I chuckled.
    'Would go through Fiendfyre for you.'


    Dit verhaal speelt zich af tijdens Harry Potter and the Deathly Hallows.






    Friendship sometimes turns into love


    Not all those who wander are lost.

    Kiss from a rose.



    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Hij moet haar leren schaatsen om iedere week een kür te laten zien aan het publiek. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik weet niet of je hem leuk vind, maar hier is die
    like us - Harry Potter


    Nutella is life.

    Ik heb een story waar je op liedjes kunt stemmen? XD
    Click Ici

    klik op mijn profiel. allemaal twilight en acteurs maar geen jasperxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    klik (Slash)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deze misschien?


    "Well, well. Look who we've got here!"



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.



    nog maar 2 hoofdstukjes x


    I feel guilty after every bite I take.