• Wat zou er dan allemaal veranderd zijn in HP?

    Ten eerste, HP zou NL zijn. Sevje had het niet zo moeilijk, er kwam amper een bebrilde smurf in voor en wat nog meer?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    VampyreAngel schreef:
    Lily would have lived and she would have left James for Severus, and Harry would only have his dad left.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ondanks dat Neville best wel een sul is, is hij wel heel moedig.
    Ik denk dat hij Voldie ook gewoon een schop onder z'n kont had gegeven.


    -

    Alles zou dan veranderd zijn! :Y)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ecanus schreef:
    (...)

    Oh, so you want to see Neville wrestle with Draco's basilisk now? x'D


    Worstelen met Draco's basilisk? oke ik snap hem niet(krul)


    =

    SeverusSnape schreef:
    Dan zouden neville's ouders vermoord zijn inplaats van gemarteld, hij zou een litteken op zn kop hebben.
    Harry heeft een gelukkig leven, beide ouders leven nog sirius is niet opgepakt.
    Harry zou niet bevriend zijn geweest met ron en hermione want die zouden met neville om gaan.
    Harry zou dan wel draco's hand hebben aangenomen want hij had nog geen vrienden en zo kwam hij in slytherin terecht.
    en wordt hij uiteindlijk samen met draco dooddoener.
    Neville wordt vermoord door voldemort want hij vergeet dat hij the chosen one is.
    Alle dreuzels worden vermoord + de mudbloods.
    als die dood zijn vermoord hij de halfbloeden en uiteindelijk de rest van de wezens in de wereld dan vermoord hij de volbloeden en dan pleegt ie zelfmoord omdat hij alleen zichzelf nog maar kon vermoorden.

    Happy end iedereen is dood


    Geniaal. Zo moet het eigenlijk gaan. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Worstelen met Draco's basilisk? oke ik snap hem niet(krul)


    -komt niet meer bij van het lachen-
    Denk door.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha
    Dan zou het nogsteeds supercool zijn geweest
    misschien zelfs beter
    en ik zou hem hebben geholpen natuurlijk
    En Voldemort gaat zowiezo nog wel dood <3 door Neville ofc
    Uww i luff Neville


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    TheSandwich schreef:
    Hij zou vergeten dat hij 'the chosen one' was en uiteindelijk zou zijn oma hem verdrinken


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ecanus schreef:
    (...)

    -komt niet meer bij van het lachen-
    Denk door.


    Oke, ik snapte hem dus al(krul)
    Ik dacht eigenlijk al door, maar misschien bedoelde je wel iets anders(nerd)


    =

    SeverusSnape schreef:
    Dan zouden neville's ouders vermoord zijn inplaats van gemarteld, hij zou een litteken op zn kop hebben.
    Harry heeft een gelukkig leven, beide ouders leven nog sirius is niet opgepakt.
    Harry zou niet bevriend zijn geweest met ron en hermione want die zouden met neville om gaan.
    Harry zou dan wel draco's hand hebben aangenomen want hij had nog geen vrienden en zo kwam hij in slytherin terecht.
    en wordt hij uiteindlijk samen met draco dooddoener.
    Neville wordt vermoord door voldemort want hij vergeet dat hij the chosen one is.
    Alle dreuzels worden vermoord + de mudbloods.
    als die dood zijn vermoord hij de halfbloeden en uiteindelijk de rest van de wezens in de wereld dan vermoord hij de volbloeden en dan pleegt ie zelfmoord omdat hij alleen zichzelf nog maar kon vermoorden.

    Happy end iedereen is dood


    Dit is echt een heerlijke gedachte, je bent zeker iemand voor happy endings?(krul)

    Ik ben het eens tot: Neville vergeet dat hij the chosen one is, want geloof me; iedereen herinnert hem daar wel aan.
    En misschien zouden Hermione en Ron wel met hem omgaan... Dat weet ik niet...


    Fat chance.

    Er zal nog minder worden opgestoken van de vele tijd dat men werkelijk in een klaslokaal zit (hum hum) en de SVP/DA zal niet erg veel succes hebben XD


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Ja, wel dezelfde dag, maar het topic is helaas weer een jaar oud..

    [ bericht aangepast op 27 juni 2012 - 21:44 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Renner schreef:
    Dan zouden neville's ouders vermoord zijn inplaats van gemarteld, hij zou een litteken op zn kop hebben.
    Harry heeft een gelukkig leven, beide ouders leven nog sirius is niet opgepakt.
    Harry zou niet bevriend zijn geweest met ron en hermione want die zouden met neville om gaan.
    Harry zou dan wel draco's hand hebben aangenomen want hij had nog geen vrienden en zo kwam hij in slytherin terecht.
    en wordt hij uiteindlijk samen met draco dooddoener.
    Neville wordt vermoord door voldemort want hij vergeet dat hij the chosen one is.
    Alle dreuzels worden vermoord + de mudbloods.
    als die dood zijn vermoord hij de halfbloeden en uiteindelijk de rest van de wezens in de wereld dan vermoord hij de volbloeden en dan pleegt ie zelfmoord omdat hij alleen zichzelf nog maar kon vermoorden.

    Happy end iedereen is dood


    XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Dan had harry potter een leuke hoofdpersoon gehad


    Remember to be ridiculous.

    nou, laten we dan hopen dat neville's moeder ook tussen voldie en neville in zou gaan staan, hup litteken erop, en dan..... *wereld ontploft*

    PIGFARTS PIGFARTS HERE I COME, PIGFARTS PIGFARTS YUM YUM YUM


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.