• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Leer er maar mee leven. (cat) Ik heb er geen problemen mee. -potterhead-

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 17:45 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Yoseob schreef:
    Nee je bent niet de enige.
    Het is een boek! EEN BOEK! En iedereen doet net alsof het een lifestyle is. Dat is het niet. Ik snap dat je ergens gek van bent, maar dan moet je je op sommige momenten ook in kunnen houden.

    Ik hou me alleen maar in, normaal had ik overal al wel kut reacties neer gezet. Maar anders gaan ze huilen en hun toverstokken pakken en net doen alsof ze me vermoorden, en daar heb ik geen zin in (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik hou me alleen maar in, normaal had ik overal al wel kut reacties neer gezet. Maar anders gaan ze huilen en hun toverstokken pakken en net doen alsof ze me vermoorden, en daar heb ik geen zin in (joehoe)
    Nee, ik bedoel dat die mensen die fan zijn zich in moeten houden. Sorry x)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben zelf een HP-fan, maar ik snap heel goed dat het irritant is. Ik vind die afdelingen ook overdreven en hou me er liever ook buiten ja. (: Dus je bent niet de enige.


    I like boys who drive cars too slow.

    Yoseob schreef:
    (...)Nee, ik bedoel dat die mensen die fan zijn zich in moeten houden. Sorry x)

    Oooooh dan is het goed :'D


    -

    Ik HOU VAN HP maar dat is toch iedereen zijn eigen keuze ? Er wordt ook veel over twilight en Jb gepraat en dat laat ik ook.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik hou me alleen maar in, normaal had ik overal al wel kut reacties neer gezet. Maar anders gaan ze huilen en hun toverstokken pakken en net doen alsof ze me vermoorden, en daar heb ik geen zin in (joehoe)


    No offense, maar wat deed je eigelijk in die common room topics als je ze stom vind én het je irriteert? Just wondering :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Zet dan zo'n filterding op Harry Potter? Dan zie je het ook niet meer :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind Harry Potter leuke boeken en films en ja, ik reageer op veel Harry Potter topics, maar ik vind die afdelingen en alles wel overdreven, dus daar zul je mij niet zien.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Soundeffect schreef:
    Zet dan zo'n filterding op Harry Potter? Dan zie je het ook niet meer :'D

    Ik heb meer een hekel aan mensen die een topic openen over dingen die ze haten.(cat)


    everything, in time

    Monkeyslut schreef:
    (...)

    No offense, maar wat deed je eigelijk in die common room topics als je ze stom vind én het je irriteert? Just wondering :X

    Omdat ik wou weten waar ze in hemelsnaam over gingen praten in zo'n topic :') Ik wou dat ik er nooit gekeken had.


    -

    Progeny schreef:
    Ik heb meer een hekel aan mensen die een topic openen over dingen die ze haten.(cat)

    Scheelt dat dit niet zo'n topic is. (cat)


    -

    Ondanks dat ik een groot fan ben van Harry Potter, ben ik het helemaal met je eens. Slaat helemaal nergens op dat men Common room topic's gaat maken :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hou van HP, maar het wordt wel iets te veel :')


    Olive