• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Ik vind het ook wel irritand, maar het aat wel weer over denk ik.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Dan moet je ook niet over iets beginnen dat je makkelijk kan uitsluiten. Als je de moeite daar al voor nam. (:

    Ik doe wat ik wil (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Who doesn't

    Chickens.


    We're all mad here.

    Amarth schreef:
    (...)
    Dan zie je Harry Potter toch ook nog de hele tijd voorbij komen, dat helpt zo goed als niets


    Als GM kan je er voor kiezen om de topics die in het Harry Potter-forum staan niet te laten tonen? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Genius schreef:
    (...)
    Ik doe wat ik wil (bloos)


    Goed voor jou. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Als GM kan je er voor kiezen om de topics die in het Harry Potter-forum staan niet te laten tonen? :'D

    Weet ik, heb ik ook gedaan


    Ex astris, sciencia

    Amarth schreef:
    (...)
    Weet ik, heb ik ook gedaan


    Nou, dan heb je er volgens mij geen last van tenzij je op dat forum-gedeelte zelf een kijkje neemt? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Kalypso schreef:
    Ach, je moet ook wel een beetje begrijpen dat het voor veel mensen het grootste deel van hun jeugd ingenomen heeft. Zoiets laat je niet zomaar los en gezien er nu geen films en boeken meer komen, zoeken mensen andere manieren om het levend te houden.

    Precies.
    Maar omdat je je er zo aan ergert dat je er zelfs een topic over maakt, moeten we allemaal alom stoppen met van Harry Potter te houden en er topics over te maken?
    Ik weet niet wat jullie allemaal overdreven vinden, maar ik vind dit juist overdreven. Topics maken over wat je allemaal irriteert, wat heeft dat nu voor zin?
    Wij hebben plezier in die HP-topics, daarom doen wij daar ook aan, omdat het leuk is.
    Als jij het niet leuk vindt, ga dan iets zoeken wat jou wel bevalt.
    Maar een topic daarover maken vind ik erover gaan. Wat verwacht jij dat er zal gebeuren na jouw mening over alles wat er op Q gebeurt? Dat iedereen zich gaat buigen naar jouw wil? (:
    Je geeft al geld uit aan GM, neem dan een kijkje bij al die dingen die je daar kan doen. Bv. filteren.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Precies.
    Maar omdat je je er zo aan ergert dat je er zelfs een topic over maakt, moeten we allemaal alom stoppen met van Harry Potter te houden en er topics over te maken?
    Ik weet niet wat jullie allemaal overdreven vinden, maar ik vind dit juist overdreven. Topics maken over wat je allemaal irriteert, wat heeft dat nu voor zin?
    Wij hebben plezier in die HP-topics, daarom doen wij daar ook aan, omdat het leuk is.
    Als jij het niet leuk vindt, ga dan iets zoeken wat jou wel bevalt.
    Maar een topic daarover maken vind ik erover gaan. Wat verwacht jij dat er zal gebeuren na jouw mening over alles wat er op Q gebeurt? Dat iedereen zich gaat buigen naar jouw wil? (:
    Je geeft al geld uit aan GM, neem dan een kijkje bij al die dingen die je daar kan doen. Bv. filteren.

    Je hoeft niet te stoppen, dat zeg ik ook niet. Ik zeg enkel wat ik ervan vind, maar dat mag blijkbaar al niet meer heb ik gemerkt vandaag (bloos)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Who doesn't


    Ik, ze ruiken vies. :)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Genius schreef:
    (...)
    Je hoeft niet te stoppen, dat zeg ik ook niet. Ik zeg enkel wat ik ervan vind, maar dat mag blijkbaar al niet meer heb ik gemerkt vandaag (bloos)

    Je mag je mening wel uiten. Maar om een heel topic erover te openen is nou ook iets te overdreven aangezien je er toch niks mee zult bereiken.

    Celestial schreef:
    (...)
    Je mag je mening wel uiten. Maar om een heel topic erover te openen is nou ook iets te overdreven aangezien je er toch niks mee zult bereiken.

    Oh please :W Ik moet op mijn reacties letten kreeg ik net te horen dus ik verder hier niks meer over zeggen, hoe moeilijk dat ook is :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh please :W Ik moet op mijn reacties letten kreeg ik net te horen dus ik verder hier niks meer over zeggen, hoe moeilijk dat ook is :')

    Ja je komt soms wat... gemeen over, laat ik het zo zeggen.
    Maar oké.

    Niemand zei dat je op je reacties moest letten, ze waren alleen een beetje van 'ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, dus kom ik maar met een "grappig" antwoord'.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Niemand zei dat je op je reacties moest letten, ze waren alleen een beetje van 'ik weet niet wat ik hierop moet zeggen, dus kom ik maar met een "grappig" antwoord'.

    Jawel, dat zeiden wel mensen. Er bestaat zoiets als een inbox (bloos)


    -