• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Ik erger me al maanden aan. Dit en het gebrag van de fans qua arrogantie soms zijn de redenen dat ik eigenlijk nooit meer op het forum zit en alleen nog op Q ga voor de stories die ik nu al volg. Gaan ze nu van elk ding een tpoic maken? Straks komen er nog topics voor de lessen ook (no_chears)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:26 ]


    Ex astris, sciencia

    Ja, je bent de enige ;-)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het eigenlijk wel meevallen..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nee iik ben het eens; ik geef er niet eens om. Maar je kunt er gewoon niet meer omheen.


    We're all mad here.

    Ik ben het met je eens. (joehoe) Ik vind HP leuk, maar het kan ook overdreven worden.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:33 ]


    To infinity and beyond •

    Genius schreef:
    (...)
    Scheelt dat dit niet zo'n topic is. (cat)


    Voel je je aangesproken?(cat) Jouw topic doet me alleen maar aan dat soort dingen denken.:'D

    Maar sowieso, let er dan gewoon niet op. En als je denkt dat het in zo'n Common Room alleen om HP gaat, heb je toch echt niet goed gekeken want het gaat net zo goed om andere dingen. Het is er gewoon gezellig. Ik ben ook niet zo'n HP fan, sterker nog, ik heb alleen de films gekeken, meer niet. Zoals ik al zei, het gaat daar om zoveel meer en er heerst gewoonweg gezelligheid. Je kunt het zien als een mix tussen off-topic en rpg, alleen kruip je niet echt in de huid van een ander.(nerd)


    everything, in time

    Amarth schreef:
    Ik erger me al maanden aan. Dit en het gebrag van de fans qua arrogantie soms zijn de redenen dat ik eigenlijk nooit meer op het forum zit en alleen nog op Q ga voor de stories die ik nu al volg. Gaan ze nu van elk ding een tpoic maken? Straks komen er nog topics voor de lessen ook (no_chears)


    -word op idee gebrachtxD-
    Maar dat zou ik jullie maar neit aandoen(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    PrincesSnape schreef:
    Jep. :P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Monkeyslut schreef:
    Ik vind het als HP-fan niet erg, maar ik kan wel snappen dat het irritant is voor anderen. Ik vond het forum ook echt verschrikkelijk toen je in elk topic wel iets over Bieber las. Maar ik probeerde gewoon wat van die topics weg te blijven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Misschien heeft het ook te maken met het allerlaatste deel van Harry Potter. Dan is het niet zo gek van alle Potter-drukte.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ieder zijn mening, ik heb dat bij Tokio hotel, JB, en al die andere zever. Maar van HP ben ik een heel grote fan dus het stoort me totaal niet. ;') Ieder zijn ding hé.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Zakt wel weg als die film wat langer uit is (:


    I am an idiot, I move.

    Nee hoor maar je moet het negeren iedereen zijn eige smaak(nerd)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    NYC schreef:
    Niet dat ik het echt haat ofzo, ik vind mensen die over niets anders kunnen praten wel irritant. Zo bijzonder is HP nou ook weer niet en ik heb het ook nooit bijzonder gevonden. Maar je bent niet de enigste.

    Yoseob schreef:
    Nee je bent niet de enige.
    Het is een boek! EEN BOEK! En iedereen doet net alsof het een lifestyle is. Dat is het niet. Ik snap dat je ergens gek van bent, maar dan moet je je op sommige momenten ook in kunnen houden.


    Kill them with kindness.