• Ben ik nou serieus de enige die al dit Harry Potter gedoe de laatste tijd vreselijk irritant vind?
    Ik word helemaal gestoord met al die topics erover en die stomme afdelingen en mensen die gaan denken dat ze echt bij zo'n afdeling horen.

    Dus ben ik nou de enige? (no_chears)

    Mensen stel je niet aan. Ik zeg niet dat jullie ermee op moeten houden, dat staat helemaal nergens.

    HAHAHA ik lach me alleen maar dood om wat jullie zeggen. Of ik nou 'gemeen' ben of niet :W

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 22:39 ]


    -

    Wizardry schreef:
    Misschien heeft het ook te maken met het allerlaatste deel van Harry Potter. Dan is het niet zo gek van alle Potter-drukte.

    Ja tuurlijk heeft dat ermee te maken, maar ik vind het gewoon te veel.


    -

    Ach, je moet ook wel een beetje begrijpen dat het voor veel mensen het grootste deel van hun jeugd ingenomen heeft. Zoiets laat je niet zomaar los en gezien er nu geen films en boeken meer komen, zoeken mensen andere manieren om het levend te houden.
    Ik erger me er niet aan maar soms denk ik ook wel "ok dat gaat me toch een beetje te ver." Dan klik ik gewoon op het kruisje en ben ik er vanaf ^^.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    In plaats van dat mensen zo'n "dit haat ik"-topics maken, zouden ze beter de topics die ze irritant vinden gewoon niet lezen en overslaan. Ik vind namelijk topics waarin men zegt dat weetikveelwat vervelend is, irritant.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    In plaats van dat mensen zo'n "dit haat ik"-topics maken, zouden ze beter de topics die ze irritant vinden gewoon niet lezen en overslaan. Ik vind namelijk topics waarin men zegt dat weetikveelwat vervelend is, irritant.

    I really don't care (bloos)


    -

    Ik snap dat het populair is, maar om nou van die clubjes te gaan maken met die afdelingen, like wtf?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik snap dat het populair is, maar om nou van die clubjes te gaan maken met die afdelingen, like wtf?


    Dat is toch leuk:'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    LizzyTennant schreef:
    (...)

    Dat is toch leuk:'D

    Ja want mensen buiten sluiten is altijd zó geweldig.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ja want mensen buiten sluiten is altijd zó geweldig.


    Dat heeft er totaal niks mee te maken?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Stonem schreef:
    Sowieso, nee. Ik haat alles om HP heen, en ja ik háát het echt. Niet gewoon dat ik het niet leuk vind, maar ik haat 't echt. Mensen kunnen echt over niets anders meer praten ofzo.

    > Same Here.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Wizardry schreef:
    (...)

    Dat heeft er totaal niks mee te maken?

    Waarom stel je dat als een vraag :W


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom stel je dat als een vraag :W


    Je kan het ook zo zeggen > Dat heeft er toch totaal niks mee te maken? Maar boeien, daar gaat het nu niet om. x)


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wizardry schreef:
    (...)

    Je kan het ook zo zeggen > Dat heeft er toch totaal niks mee te maken? Maar boeien, daar gaat het nu niet om. x)

    Oh kan dat?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Oh kan dat?


    What's the point, dan? ^.-


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik houd me ook in bij de JB topics, ook al word ik er gek van.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meid, je hebt een GM, dus filter die topics eruit.
    Eerst was het ToHo, toen de Jonas Brothers, daarna JB en Twilight en nu HP. Gaat ook wel weer over.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42