• Hi
    Ik heb me net aangemeld voor donor, stel als ik dood ga kunnen ze de organen gebruiken voor zieke mensen die het zeker nodig hebben.

    Dus ik heb een vraag wie van jullie is donor?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nog niet, nee.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ja, ik ben donor.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik niet. Maar ik vind het best om donor te worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik, want ik vind het asociaal om later bijv. een nier van iemand te krijgen en vervolgens nooit iets aan een ander terug te geven.
    Ik weet dat niet iedereen zo denkt en dat mijn organen misschien naar iemand gaan die het zelf niet is, maar dat maakt me niet uit.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik niet, en ik word het ook niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Ik niet, en ik word het ook niet.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik niet en ik geef alleen aan mijn familie en vrienden. Kan asociaal overkomen, maar dat is nu eenmaal wat ik alleen zou willen.

    Flawless schreef:
    Ik niet en ik geef alleen aan mijn familie en vrienden. Kan asociaal overkomen, maar dat is nu eenmaal wat ik alleen zou willen.

    Ooow, dit dus..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sounds creepy.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nog niet, ik moet daar nog even over nadenken.

    Ik nog niet.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Eigenlijk wil ik zeggen 'Als ik dood ben verdient iemand anders het niet om te blijven leven' maar ik houd me in. Deels omdat dit reacties lokt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    nog niet, maar ik wil het wel worden. Geeft me een blij gevoel dat ik na mijn dood mensen kan helpen!


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Als ik dood ben mogen ze gerust dingen uit mn leef nemen om aan andere te geven maar zolang ik leef doneer ik alleen dingen aan familie leden die heel dichtbij staan.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik ( nog ) niet. Als ik morgen zou verongelukken zou niemand mijn organen krijgen , mijn vader is er tegen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.